2008-12-05, 15:42
Medlem
Bean-Doodles avatar
Jag tycker att tobak tar bort lukten nästan helt.

Att röka en tobak/hash joppe på promenaden från bussen till skolan brukar gå helt okej.
Jag brukar rulla stealthiga joints som ser ut exakt som ciggaretter, gick förbi ett par konstaplar i blå en morgon.
Myyyys mys
Citera
2008-12-05, 16:23
Medlem
Att ta av sig tröjan, röka utomhus medans man backar undan för röken? Eller är det overkill?
Citera
2008-12-05, 17:14
Medlem
Finns det något bra sätt att dölja lukten av grönt? jag har en stash på 5g hemma nu som jag vill gömma, men det luktar så ini helvete. Någon som har en idé?
Citera
2008-12-05, 17:27
Medlem
Puffarns avatar
JAg förvarar grönt i frys burkar (plast) som jag köpt på Clas Ohlson, lite mer än en femma här men det luktar inget om det.
Citera
2008-12-05, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kreket
Har du aldrig haft en fransklärare som försökt att dölja röklukten med billig yves rocher parfym?

HAHAHAHA känner igen det där
Citera
2008-12-05, 19:41
Medlem
TheTruthFairys avatar
Att röka rent är definitivt att föredra då det prudicerar mindre rök och mindre lukt. Ett par minuter tar det bara för ett halvventilerat rum att bli luktfritt efter en brun knatch.
Citera
2008-12-05, 19:48
Medlem
Alfons Åbergs avatar
Om du ska röka det rent i en pipa så är mitt tips att lägga dig under täcket i sängen, och blåsa in röken i en kudde..
När du är klar kan du renbädda.
Citera
2008-12-06, 00:07
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTruthFairy
Att röka rent är definitivt att föredra då det prudicerar mindre rök och mindre lukt. Ett par minuter tar det bara för ett halvventilerat rum att bli luktfritt efter en brun knatch.

absolut. jämför jag tobak med grönt och brunt (speciellt brunt) så märker jag snabbt hur påträngande tobaken tenderar å vara.
Citera
2008-12-06, 00:14
Medlem
NeonHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons Åberg
Om du ska röka det rent i en pipa så är mitt tips att lägga dig under täcket i sängen, och blåsa in röken i en kudde..
När du är klar kan du renbädda.
Efter nett par gånger så har du en riktigt inbrökt knarkar kudde. Hur mycket du än vädrar den så lär den fortfarande lukta pink floyd konsert.
Citera
2008-12-07, 15:05
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
När du rökt klart så drar du bara igång lite rökelse som får maskera tobaks/cannabis-doften i lägenheten. Därefter vädra 5 minuter och...voila...lukten borta.

Så du menar om jag röker cannabis nere i min källare / cigg så går det bort efter 5 min med rökelse? låter lite skumt enligt mig..
Citera
2008-12-07, 15:08
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zpliff
Finns det något bra sätt att dölja lukten av grönt? jag har en stash på 5g hemma nu som jag vill gömma, men det luktar så ini helvete. Någon som har en idé?

Köp Extrax tuggummi i påse..sen har du typ 3-5 tuggumin där i när du lägger ner den andra påsen..då luktar det inget
Citera
2008-12-07, 15:19
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zpliff

Glasburk är bäst om inte det finns tillgängligt så ta en "matlåda" och lägg det i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in