2008-12-07, 19:27
Bannlyst
Stäng dörren till ett valfritt rum. Sätt dig vid fönstret. Tänd spliffen, rök den och njut. Tänd en cigg. Öppna fönstret på vid gavel och låt vädra i ca 15 min. All knarkdoft är nu som bortblåst
Citera
2008-12-07, 20:39
Medlem
öppna fönstert eller rök utomhus. hur svårt kan det va
Citera
2012-02-19, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Röker brunt inomhus dagligen. Både med stängt fönster och öppet fönster. Oftast mitt i rummet framför datorn. Lukten försvinner efter typ 40 minuter, morsan har knallat in 30 minuter efter utan att märka något annat än typ "det luktar lite unket här!". Grönt är en annan femma

Vilken tragisk historia, det luktar ju naiv morsa som försummar sitt barn, inte hasch.
Citera
2012-02-20, 15:40
Medlem
jenli89s avatar
När jag rökte pipa i badrummet brukade jag ha fönstret på glänt, sätta på duschen på varmaste, de varma ångorna tog med sig röken jävla fort. Bara att vädra i några minuter så var det luktfritt.
Citera
2012-02-20, 17:39
Medlem
basseakers avatar
Lukten försvinner ju på några timmar utan att man behöver göra ett piss iaf hos mig.

Annars fungerar en fläkt som är riktad mot ditt öppna fönster det fick ut cigglukten ifrån mitt rum när jag rökte inomhus och som de flesta vet så luktar nikotin fan så mycket mer.
Citera
2012-02-21, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
När du rökt klart så drar du bara igång lite rökelse som får maskera tobaks/cannabis-doften i lägenheten. Därefter vädra 5 minuter och...voila...lukten borta.

funkar skit bra
Citera
2012-02-21, 04:05
Medlem
undervattenfisks avatar
Kände när jag kom in i min lägenhet efter att ag rökt i ett par dagar, och jag kände bara en väggg av brass lukt, men inget i trappuppgången eller nåt... men jag röker ändå i rummet då jag röker brass så man inte behöver gå ifrån filmen.

röker inte egentligen, bara när jag råkar få tag i lite då röker jag tills de är slut bara så hinner nog inte bli så inrökt att jag orkar bry mig
Citera
2012-02-21, 08:21
Medlem
Jag brukar sitta vid ett öppet fönster när jag röker och låta det vara öppet ett tag efteråt. Sedan kör man bara lite Björn Borgdeodorant. Finns billigt på rusta.
Citera
2012-03-05, 22:54
Medlem
Kallesballes avatar
Hej hej!
Hittar ingen vettig tråd att skriva detta på men, var ute och promenerade med min hund så såg jag en plast ficka med en brun bit i tog den o stoppa den i fickan.
När jag kom hem så testade jag elda på biten då stank de B.
Ser ut som en trä bit vad är de för typ?
Snabba svar tack.
Mvh, KallesBalle!
Citera
2012-03-05, 23:55
Medlem
ybernisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallesballe
Hej hej!
Hittar ingen vettig tråd att skriva detta på men, var ute och promenerade med min hund så såg jag en plast ficka med en brun bit i tog den o stoppa den i fickan.
När jag kom hem så testade jag elda på biten då stank de B.
Ser ut som en trä bit vad är de för typ?
Snabba svar tack.
Mvh, KallesBalle!
Kan vara vilket hasch som helst
Citera
2012-03-06, 16:06
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dominax
Jag körde med smaksatta Bluntpapper dom tog bort majjalukten helt och hållet. Helt sjukt. Gick runt bland fullt med folk på stan och blossade helt ostört.
Det finns gintonic, pinacolada osv. Prova!
(rökelse döljer majjaröken helt oxå)
Vet någon var det finns bra sådana papper som döljer lukten en hel del så skulle jag gärna ta del utav det.
Citera
2012-03-06, 16:21
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Vet någon var det finns bra sådana papper som döljer lukten en hel del så skulle jag gärna ta del utav det.

Beroende på vart du bor så finns bluntwraps nästan i varje turkkiosk, alternativt online

MvH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in