2008-10-29, 16:54
Medlem
soppskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thiex
Oj satte första igår (tren)! och helt jävla sjukt att man känner av trycket redan!

Blir tungt ryggpass imorgon, med den obligatoriska marklyften som jag älskar! Fy fan, är så sugen på o träna att jag knappt kan sova. Blir o krydda till passet med en 20mg ritalina innan!
Slit inte av någon muskel nu bara Kommer få finfina styrkeökningar
Citera
2008-10-29, 16:56
Medlem
tren,dbol,halo och småskit fungerar med,men hade förväntat mig mer.

thiex kör alla 3
Citera
2008-10-31, 06:20
Bannlyst
Blir tredje sticket idag. Och jag måste säga att detta har fungerat högt över mina förväntningar! Helt sjuuuuk pump i musklerna! känns som jag håller på att spricka blir 5 dagen idag. Alla vikter börjar kännas lättare, men för kort tid att börja skryta om styrkan än!

Jag är jävligt hård naturligt i kroppen, så det ser så sjukt bra ut redan nu...

Jag har medvetet låtit bli testot och dianabolen för att verkligen känna vad tren gör. Men klev på testo och dianabol igår faktisiskt. Så nu sk det blli att börja på riktigt!

Har inte känt av några biverkningar alls, förutom att jag kännt mig aningen varm bara. Men tycker att det känns bra då musklerna svullnar till lite mer.

Jag kan varmt rekommendera detta till alla som funderat. Man känner av tren på ett par dagar bara. Så för dom otåliga är detta kanon!

Ville bara dela med mig...
Citera
2015-02-10, 16:36
Medlem
RockyRambos avatar
Gammal tråd men måste göra ett inlägg om att denna kombo e riktigt fet! Jag har tävlat i bb o testat d mesta men denna kombo e nog det styggaste jag tagit. Kör även låg dos testo till (250mg).

Kör 50mg tren ace per dag, 25mg dbol per dag ocg 250 mg testo per v.

Bara legat på en v men märker dagliga resultat!

Stats:

33 år, 175 cm, 108kg, 13% bf vid senaste check.

Tänker köra på detta i 12 v för massa o sen kör en liten deff.
Citera
2015-02-10, 17:13
Medlem
qdqdqs avatar
Har börjat lägga till dboll nu till test tren mast, inte mycket bara 10 mg ed men ändå sista rycket innan vår deffen. Funkat bra hitintills så kommer fortsätta så länge jag inte känner av några biverkningar. Ska dock plocka bort tren och mast snart, så får se hur det funkar ihop med test och nandrolone sen också (ja och givetvis någon AI till det också).

Tycker att tren är fenomenalt för fysiken men inte så kul för psyket. Test mast är den kombinationen jag gillar bäst än så länge, fint för fysiken och bra för psyket.
Citera
2015-02-10, 23:26
Medlem
Stor-Franks avatar
Håller med. 600mg tren + 500mg testo och deff. Provade och slänga in 30mg dbol och det fyller ut och ger tillbaka trycket jag tappat pga dieten. Blir bara några v med dbol dock.
Citera
2015-02-10, 23:42
Medlem
Hade hellre höjt testo- eller trendosen.
Citera
2015-02-11, 01:03
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Addera eq till dboll testo tren kuren ska ni få se på fan.. Den ultimata kuren om ni fråga mej.. Men vad vet jag

Jag sätter rubbet med slin nål ala Tony t oxå
Citera
2015-02-14, 10:46
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Hade hellre höjt testo- eller trendosen.
Testodosen är av föga betydelse när man kör tren imo. Allt över 500mg känns bortkastat...
30mg dbol gör betydligt mer än att lägga till 1g extra testo, konstigt nog.
Och att höja trendosen ger inte den effekt jag vill ha ut av dbolen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in