Har börjat lägga till dboll nu till test tren mast, inte mycket bara 10 mg ed men ändå sista rycket innan vår deffen. Funkat bra hitintills så kommer fortsätta så länge jag inte känner av några biverkningar. Ska dock plocka bort tren och mast snart, så får se hur det funkar ihop med test och nandrolone sen också (ja och givetvis någon AI till det också).
Tycker att tren är fenomenalt för fysiken men inte så kul för psyket. Test mast är den kombinationen jag gillar bäst än så länge, fint för fysiken och bra för psyket.