2008-10-27, 13:31
  #1
Bannlyst
Nån som testat kombo med dessa två? Eller kört testo med trenbolone?

Är intresserad av vad man märker/känner för skillnad i jämförelse med enbart testo eller dianabol?
Citera
2008-10-27, 14:45
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thiex
Nån som testat kombo med dessa två? Eller kört testo med trenbolone?

Är intresserad av vad man märker/känner för skillnad i jämförelse med enbart testo eller dianabol?

testo o tren combo e väldigt trevlig
Mvh// SB
Citera
2008-10-27, 14:50
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
testo o tren combo e väldigt trevlig
Mvh// SB

Ja det har jag förstått då testo ska potensiera trenbot. Har du inte lust att videreutveckla...

Antar att man får grymma styrkeökningar med tanke på den krafigt androgena effekten av tren... Men vill höra personliga erfarenheter, och vad man märker för skillnad mot enbart testot...
Citera
2008-10-27, 14:57
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thiex
Ja det har jag förstått då testo ska potensiera trenbot. Har du inte lust att videreutveckla...

Antar att man får grymma styrkeökningar med tanke på den krafigt androgena effekten av tren... Men vill höra personliga erfarenheter, och vad man märker för skillnad mot enbart testot...

fin fina styrke ökningar o jag personligen blev som ett djur inne i gymet, vikterna blev lättare, jag pressade mig mera pga att det hala tiden fanns tryck i kroppen.

negativt: jävla problem m sömnen, blev lite mera okoncentrerad, tappade humöret lättare o små saker som man i vanliga fall inte bryr sig om reagerade ja på. (detta e dock bara min egna upplevelse)

o d var tren A o testo P som ja låg på.
Mvh// SB
Citera
2008-10-27, 15:11
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
fin fina styrke ökningar o jag personligen blev som ett djur inne i gymet, vikterna blev lättare, jag pressade mig mera pga att det hala tiden fanns tryck i kroppen.

negativt: jävla problem m sömnen, blev lite mera okoncentrerad, tappade humöret lättare o små saker som man i vanliga fall inte bryr sig om reagerade ja på. (detta e dock bara min egna upplevelse)

o d var tren A o testo P som ja låg på.
Mvh// SB

Ok, låter grymt bra! Är så satans sugen på o sätta igång, men ligger med influensan som vägrar släppa! Så det blir o vänta nån dag till...

Har tänkt köra tren 76mg/eo, testo E 500/W och småfronta med 5: or till det ca 25-40mg/d beroende på hur det känns (min kropp har lite svårt att tåla d-boll)!

Hur fort kickar trenbot in? På ett ungefär?

Kör stats (bara för att):

29 år
180cm
89-91kg

Mark: 160kg x5
Bänk: 100kgx5
Böj: 130kgx6

Vill sällan maxa pga skaderisken...

Blev lite OT, but wtf...
Citera
2008-10-27, 15:49
  #6
Medlem
Tren och dbollar blir nog ett djävla tryck av.

Men ta det lugnt och börja med låga doser så du inte får alltför jobba biverkningar.

//Nikke
Citera
2008-10-27, 16:05
  #7
Medlem
-supermans avatar
Tren,dianabol combo är funkar utmärkt !! Djävulens tryck i musklerna.
Citera
2008-10-27, 16:52
  #8
Medlem
TS. om du nu ska köra combo, va fan släng in d-bollar 4 första veckorna
v1-v4.. d-bolls, testo o tren
v5 tills du går av testo o tren

Mvh // SB
Citera
2008-10-27, 18:10
  #9
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
TS. om du nu ska köra combo, va fan släng in d-bollar 4 första veckorna
v1-v4.. d-bolls, testo o tren
v5 tills du går av testo o tren

Mvh // SB

Precis vad jag tänkte. skrev det också över statsen...
Citera
2008-10-27, 22:10
  #10
Medlem
kört

Tren Ace+dbol+eq+testo

sjuk sjuk flex i musklerna, så Tren + dbol ska funka bra!

ska fan ta o prova det själv bara köra Tren o dbol, fick ju bra resultat på NPP+dbol.
Citera
2008-10-29, 02:36
  #11
Bannlyst
Oj satte första igår (tren)! och helt jävla sjukt att man känner av trycket redan!

Blir tungt ryggpass imorgon, med den obligatoriska marklyften som jag älskar! Fy fan, är så sugen på o träna att jag knappt kan sova. Blir o krydda till passet med en 20mg ritalina innan!
Citera
2008-10-29, 16:43
  #12
Medlem
renoveralosts avatar
Man blir onekligen väldigt sugen på att prova tren, ett av ngr prepp jag faktiskt aldrig vågat ta pga de stygga biverkningar som man kan förväntas få.

Men det är ju som sagt 5 ggr så potent som testo, så du har en jävla resa framför dig! Kör hårt och lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in