Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
fin fina styrke ökningar o jag personligen blev som ett djur inne i gymet, vikterna blev lättare, jag pressade mig mera pga att det hala tiden fanns tryck i kroppen.
negativt: jävla problem m sömnen, blev lite mera okoncentrerad, tappade humöret lättare o små saker som man i vanliga fall inte bryr sig om reagerade ja på. (detta e dock bara min egna upplevelse)
o d var tren A o testo P som ja låg på.
Mvh// SB
Ok, låter grymt bra! Är så satans sugen på o sätta igång, men ligger med influensan som vägrar släppa! Så det blir o vänta nån dag till...
Har tänkt köra tren 76mg/eo, testo E 500/W och småfronta med 5: or till det ca 25-40mg/d beroende på hur det känns (min kropp har lite svårt att tåla d-boll)!
Hur fort kickar trenbot in? På ett ungefär?
Kör stats (bara för att):
29 år
180cm
89-91kg
Mark: 160kg x5
Bänk: 100kgx5
Böj: 130kgx6
Vill sällan maxa pga skaderisken...
Blev lite OT, but wtf...