2009-01-27, 10:10
Medlem
Sg Coldplay i globen d tjejen fixade pltar och bjd med mig. Tyckte de verkade lite mesiga innan.

Vart nstan chockad ver vilket drag det var p konserten, det ledde till att vi kpte biljetter till konserten p stadion i aug ocks.
Citera
2009-01-27, 10:28
Medlem
statoil^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Jo, jag har hrt den gngen. Det r en jvla skit. Vad kan du frresten om musik, din patetiska gymnasie-snor-unge?

Ditt pulver... Du dmer ju bara ut folk.

Jag tyckte Coldplay var skit innan jag drog p deras konsert i globen i hstas. Men jag kastades omkull fr fy fan vilket drag det var i golfbollen... Nu r man ledsen fr att man inte fick tag p biljett till Stadion i augusti.
Citera
2009-01-27, 11:18
Medlem
Bye Bye Babys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadrophenia
Ngon som vet hur det ligger till med Coldplay och Ullevi nu? Valde dom att enbart kra p Stockholm istllet? Det verkar tyvrr rtt dtt p ullevifronten ju.

Fan va lycklig jag skulle bli om dom skulle komma till Ullevi.
Det blir nog lite pressat om de skulle klmma in en konsert dr ocks s troligtvis blir det ingen konsert dr.
Citera
2009-01-27, 11:24
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Jo, jag har hrt den gngen. Det r en jvla skit. Vad kan du frresten om musik, din patetiska gymnasie-snor-unge?

Oh wow! Tog det lng tid att komma p den frolmpningen eller? Jo tack du, jag kan nog om musik fr att inte pst att Chris Martin sjunger entonigt. Sen vem fan gr i gymnasiet egentligen? Du behver ju fr fan g ut grundskolan och lra dig svenska.

Men ontopic d, du anser allts att Coldplay inte kan fylla ullevi bara fr att du tycker de r skit? Lt ju vldigt logiskt med tanke p att de fyllde globen tv dagar i rad, plus mngder med personer som inte hann kpa ngon biljett.
Senast redigerad av Cryx 2009-01-27 kl. 11:29.
Citera
2009-01-27, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cryx
Oh wow! Tog det lng tid att komma p den frolmpningen eller? Jo tack du, jag kan nog om musik fr att inte pst att Chris Martin sjunger entonigt. Sen vem fan gr i gymnasiet egentligen? Du behver ju fr fan g ut grundskolan och lra dig svenska.

Jaja, skipa skitsnacket. Jag kan inte hjlpa dig, eftersom du inte har fundamenta inom mnet, i ngot avseende. Det r vl mer av psykologiska skl du r en fanboy av srjan. Och hypefaktorn och det lokala grupptrycket kanske r stort? Du kanske hller p att bygga din identitet runt och av srjan...?
Citera
2009-01-27, 11:37
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Jaja, skipa skitsnacket. Jag kan inte hjlpa dig, eftersom du inte har fundamenta inom mnet, i ngot avseende. Det r vl mer av psykologiska skl du r en fanboy av srjan. Och hypefaktorn och det lokala grupptrycket kanske r stort? Du kanske hller p att bygga din identitet runt och av srjan...?

Du menar att jag brjade lyssna p Coldplay bara fr att de spelade i globen hrom senast? Helt fel. Sen faller jag inte fr grupptryck. sikter dremot drivs hela befolkningen av, du med.
Citera
2009-01-27, 13:47
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norce
Testa och lyssna? Viva la Vida frn den senaste skivan: http://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE

Lite av deras gamla ltar:
http://www.youtube.com/watch?v=_Xonu...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_N9rH...eature=related

Man kan ju alltid hoppas att man fr ngon att brja gilla dem. Jag gillar dem verkligen. Mnga kallar det smnpiller, men enligt mig r det underbart som bakgrundsmusik nr man sitter vi datorn. Drfr knns det vldigt konstigt fr mig att g p deras konsert, men har hrt att dem ska vara bra

Du pekar ju p felet sjlv? Musik ska ALDRIG vara bakgrundsmusik.
Citera
2009-01-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryx
Men ontopic d, du anser allts att Coldplay inte kan fylla ullevi bara fr att du tycker de r skit? Lt ju vldigt logiskt med tanke p att de fyllde globen tv dagar i rad, plus mngder med personer som inte hann kpa ngon biljett.

Jod, men Ullevi r 50 000+ i publiken, Globen tar vl runt 16 000?
Citera
2009-01-27, 17:32
Medlem
Tror Coldplay fyller Ullevi! Dom har aldrig varit strre eller populrare! Sjlv r jag besviken p de tv senaste albumen. Dom har tappat soundet frn albumen A Rush Of Blood To The Head och Parachutes
Citera
2009-01-27, 19:12
Medlem
Uncuts avatar
Coldplays tv frsta skivor var ju riktigt bra men srskilt p senaste skivan r det rtt tunt och trkigt. Men tydligen tilltalar deras nya material vldigt mnga, och de skulle nog fylla Ullevi tror jag. AC/DC r jag inte lika sker p.
Citera
2009-01-27, 19:31
Medlem
statoil^s avatar
Citat:

Lyssna inte p den hr idioten. Begriper ingenting verkar det som.
Citera
2009-01-28, 08:39
Medlem
Fobias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncut
Men tydligen tilltalar deras nya material vldigt mnga, och de skulle nog fylla Ullevi tror jag. AC/DC r jag inte lika sker p.

Vad menar du? ACDC har ju fr fan slt ut bde Ullevi och 2 Globen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in