Jag har beställt därifrån två gånger, kvaliteten är jättebra, men vi fick betala tullavgifter båda gånger, - omkring 1000 kronor vid varje tillfälle. Antar att summan beräknas i förhållande till hela beställningsvärdet.
Annars var leveransen relativt snabb för att vara från USA, paketet kom efter 7 dagar ungefär.
Jag har hört att det är som HM här, stor kedja, finns överallt och det är riktigt låga priser. Vad är dollarn i nu?! Måste ju vara billigt att handla i nuläget.
Jag har hört att det är som HM här, stor kedja, finns överallt och det är riktigt låga priser. Vad är dollarn i nu?! Måste ju vara billigt att handla i nuläget.
just nu är dollarn starkare än på länge, 1 USD = 7.84 SEK. det beror väl på att kronan är onormalt svag? inte så insatt men
Ehm... till alla ni som säger att kvalitén är bra, vad jämför ni med? Kvalitén suger, vilket är varför man har råd att sälja så billiga kläder. Precis som H&M eller annan motsvarande budgetkedja.
De flesta kläderna jag har köpt på Forever21 har gått sönder efter ganska kort tid. Sömmarna är sneda, randiga tröjor har snett mönster osv. MEN, skiten är billig och de har många söta saker.
Ska du beställa till Sverige så åker du på tull. Förr kunde man undvika tullavgift genom att kryssa i "Gift" när man handlade, dock tror jag att de tog bort den funktionen... Men kolla efter i alla fall!