Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-10-26, 18:43
  #13
Medlem
Håller med någon av ovanstående talare. Vad du än gör, låt inte ditt missanpassade barns utbrott gå ut över folk på stan, bussen, restaurangen, etc...
Citera
2008-10-26, 19:03
  #14
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamez
Håller med någon av ovanstående talare. Vad du än gör, låt inte ditt missanpassade barns utbrott gå ut över folk på stan, bussen, restaurangen, etc...
Eh? Varför inte? Om hon nu haft ett missanpassat barn ska hon självklart låta utbrotten gå ut över kreti och pleti på stan.
Det är ett enda stort nöje att se folk skruva på sig när barn lever ut hela registret på bussar, tåg, restauranger och andra utrymmen.
Skulle nån jävel få för sig att klaga skulle han få dra åt helvete.
Citera
2008-10-26, 19:40
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Eh? Varför inte? Om hon nu haft ett missanpassat barn ska hon självklart låta utbrotten gå ut över kreti och pleti på stan.
Det är ett enda stort nöje att se folk skruva på sig när barn lever ut hela registret på bussar, tåg, restauranger och andra utrymmen.
Skulle nån jävel få för sig att klaga skulle han få dra åt helvete.
Läste ditt inlägg och höll på att gå i taket innan jag insåg att du var ironisk, haha.
Citera
2008-10-26, 19:59
  #16
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamez
Jag var inte ironisk med något av mina inlägg?
Då får du allt förklara hur du menar med att du håller med någon ovanstående talare, vilken av dom?
Och på vilket vis menar du med att TS barn är missanpassat?
Citera
2008-10-26, 20:05
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Då får du allt förklara hur du menar med att du håller med någon ovanstående talare, vilken av dom?
Och på vilket vis menar du med att TS barn är missanpassat?

Enligt mig är barnet missanpassat då det får raseriutbrott där det slår sina föräldrar vilket inte är normalt.

Jag har som sagt inte läst igenom hela tråden, dock läste jag att någon skrev att det är jobbigt att behöva lyssna på cpskadade ungars skrik på konsum, restaurangen eller apoteket.

Kontentan är alltså att ungar ska bete sig och hålla käft bland folk, lika mycket som vuxna ska bete sig. Och jag är INTE ironisk.
Citera
2008-10-26, 21:17
  #18
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamez
Enligt mig är barnet missanpassat då det får raseriutbrott där det slår sina föräldrar vilket inte är normalt.

Jag har som sagt inte läst igenom hela tråden, dock läste jag att någon skrev att det är jobbigt att behöva lyssna på cpskadade ungars skrik på konsum, restaurangen eller apoteket.

Kontentan är alltså att ungar ska bete sig och hålla käft bland folk, lika mycket som vuxna ska bete sig. Och jag är INTE ironisk.
Eller riktigt riktig för den delen.

Det är högst normalt att barn agerar ut mot föräldrarna. Naturligtvis försöker barn slå eftersom dom ännu inte har förmågan att kommunicera sina känslor (ilska i det här fallet). Barnet slår i frustration.
Utbildningen i hur man hanterar ilska kallas uppfostran.

En 10årig ungjävel däremot som agerar ut sina tillkortakommanden genom våld är s a s "missanpassad" och behöver lära sig hur man gör.

Jag skulle sätta...säg...en middag på fin restaurang...på att du inte har egna barn. Poletten kommer. Jag lovar
Citera
2008-10-26, 23:33
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Eller riktigt riktig för den delen.

Det är högst normalt att barn agerar ut mot föräldrarna. Naturligtvis försöker barn slå eftersom dom ännu inte har förmågan att kommunicera sina känslor (ilska i det här fallet). Barnet slår i frustration.
Utbildningen i hur man hanterar ilska kallas uppfostran.

En 10årig ungjävel däremot som agerar ut sina tillkortakommanden genom våld är s a s "missanpassad" och behöver lära sig hur man gör.

Jag skulle sätta...säg...en middag på fin restaurang...på att du inte har egna barn. Poletten kommer. Jag lovar
Nej, jag har inga egna barn. Jag hatar barn, och jag tycker väldigt synd om mina föräldrar som tvingats uppfostra mig. Barn är äckliga och korkade.
Citera
2008-10-27, 09:09
  #20
Medlem
din-gnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamez
Nej, jag har inga egna barn. Jag hatar barn, och jag tycker väldigt synd om mina föräldrar som tvingats uppfostra mig. Barn är äckliga och korkade.

shit.......ja, det är nog väldigt synd om dina föräldrar för dom måste ha misslyckats stort med dig

jag tror mest att du vill ha action med dina inlägg,innerst inne så vill du nog ha en rund,söt dregglande skrikande unge som ger dig en omgång då och då så att du vaknar upp

Jag vet att barn kan vara väääääääääääldigt jobbiga, och då kan man ju tänka "nej fyfan inga barn" men dom har sina fina sidor, dom är goa,roliga och oftast possitiva och fulla av liv
Citera
2008-10-27, 16:50
  #21
Avstängd
Enligt min mor sov jag mig igenom barndomen. Att besöka affärer var aldrig något problem och jag ställde aldrig till något problem annars heller.

Bortsett från att jag misstänker att hennes minnen är en smula...förvanskade så finns det å andra sidan en lärdom till detta.
När jag blev tonåring så tog jag nämligen igen allting x 10 000

Skämt åsido så ska det bli väldigt intressant och se hur "Prestige2k JR" (nu 7 månader) kommer att bete sig. Eller vem försöker jag lura: jag är livrädd
Citera
2008-10-27, 20:29
  #22
Medlem
*städat*

Åter till Topic!!
//Moderator
__________________
Senast redigerad av gutegirl 2008-10-27 kl. 20:36.
Citera
2008-10-27, 20:36
  #23
Medlem
Som sagt, åter till Topic. Jag har raderat lite till och vill helst slippa dela ut tillsägelser för det är så himla trist att behöva göra sådant.
//Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback