2017-03-11, 12:09
Bannlyst
Vad kostar ett samlag med en prostituerad i Göteborg ? Hon ska vara snygg annars skulle jag aldrig betala för sex
Citera
2017-03-11, 12:18
Medlem
Geleklumpens avatar
Kvinnorna där tar 500 kr för sex men dom är inte fotomodeller precis men funkar att ha sex med dom.
Citera
2017-03-11, 12:35
Medlem
marie77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danny79
Var i Rosenlund igår, längs gatan var det endast en massa fula skabbiga negresser som vill ha 1000:- för sex och 500 :- för en avsugning. Billigt men med tanke på hur dom såg ut kände jag att det inte var värt det.
Sen satt det tjejer i bilar längs gatan som var lite fräschare men ville ha upp till 3000:- men så fräscha var dom inte att heller det var värt. Vad har hänt med Rosenlund? Var finns alla svenska hororna nu för tiden? Har ni erfarenhet från dessa negresser? Berätta!!

Jag jobbar hemifrån och hittar mina kunder oftast via nätet.
Det gör nog många svenska horor.....
Citera
2017-03-19, 20:25
Medlem
Geleklumpens avatar
Har ofta kontakt med en svensk kvinna som går där nere 3 till 4 gånger i veckan och hon har bra koll på vilka som är där och nu är det ganska lugnt för tillfället enligt henne. Dom som går där brukar komma tillbaka när det börjar bli varmare ute. Å priserna för dom flesta som går där har varit 500kr men det börjar komma upp till 1000kr nu när dom har varit här ett par år.
Citera
2017-04-11, 16:10
Medlem
var exakt i rosenlund är värt att kolla? , kommer man alltid i bil???
Citera
2017-04-15, 18:46
Medlem
Geleklumpens avatar
Dom flesta kommer i bil och ställer sig i närheten så tjejerna ser en. Jag kommer alltid i bil men det finns dom som kommer gåendes oxå å gården till dom direkt.
Citera
2017-05-16, 02:11
Medlem
2much2says avatar
Brukar tjejerna följa med hem?
Citera
2017-05-16, 19:26
Medlem
Geleklumpens avatar
Ingen aning men om priset är rätt så tror jag nog dom följer med hem men sen beror det på om du bor nära eller långt ifrån.
Citera
2017-07-08, 18:28
Medlem
Någon som vet om det brukar gå några där nere. Var förbi igår och det var ingen där runt 12 tiden ?
Citera
2017-07-09, 11:04
Medlem
labambass avatar
Citat:
Lugnt i Rosenlund
I Rosenlund flyger bouleklot över sandiga banor. Några familjer med barnvagnar strosar förbi, och på en uteservering sitter ett ungt par och äter sushi med pinnar. Denna junikväll är det svårt att föreställa sig att området länge varit centrum för Göteborgs sexhandel. Jonas Bergqvist, befäl på citypolisen, säger att läget i området numera är lugnt.
– Under vintern och våren har det varit i princip tomt i Rosenlund, säger Jonas Bergqvist.

Caroline Casco på Räddningsmissionen bekräftar Jonas Bergqvists lägesbild. En natt i veckan möter hon personer som säljer sex på Göteborgs gator. De senaste veckorna har mellan fyra och 15 personer sökt sig till Räddningsmissionens mötesplats. Främst handlar det om kvinnor från Rumänien.
– När vi träffar människor ute kan vi berätta vad människohandel är och om rätten att göra vad man vill med sin kropp. Men vi når inte de som finns på nätet, och i olika lägenheter. De blir på det sättet mycket mer utsatta, säger hon.
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/ett-bordelltillslag-i-veckan-i-v%C3%A4stsverige-1.4412189
Citera
2017-08-10, 17:54
Medlem
Geleklumpens avatar
Nån som har varit inne på sista tiden och kollat. Nån som vet om det har kommit några nya tjejer eller är det samma gamla vanliga där?
Citera
2017-08-22, 11:56
Medlem
sissybimbos avatar
Är rätt grön på det här.

Funkar det att gå där som transvestit? Några kunder som är intresserade då? Var ska man stå?

Vart tar man kunderna?

Sissy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in