2015-12-31, 17:36
Medlem
Finns det killar som säljer sex där? eller håller dom till nån annanstans?
Citera
2016-02-21, 00:34
Medlem
Geleklumpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letmesee
Finns det killar som säljer sex där? eller håller dom till nån annanstans?

Hej. Jag har tyvärr inte sett några grabbar sälja sex vid Rosenlund. Och var dom säljer isåfall vet jag ej.
Citera
2016-02-21, 00:39
Medlem
Geleklumpens avatar
Jag va inne en sväng ikväll och kolla lite men dom tjejerna som står där är tydligen inte villiga att tjäna några pengar alls. Vinkade på en rätt så fin tjej att hon skulle följa med men hon brydde sig inte. Hon ville bara stå där med sina kompisar och prata.
Citera
2016-05-15, 19:21
Medlem
Nån som känner till en italienska som ska vara runt 25 nere vid rosenlund?
Citera
2016-05-25, 13:46
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Finns det tjejer på andra långgatan längre? Eller annan gata förutom Rosenlund ?
Citera
2016-06-27, 12:49
Medlem
Geleklumpens avatar
Hej på er. Det finns en blond polsk ung kvinna som går nere vid rosenlund men det verkar som att hon bara går där för skoj skull för hon vill tydligen inte tjäna några pengar alls. Har sett en del män gå fram till henne men sen går dom iväg igen. Hon ser ganska bra ut å är lite småmullig som jag gillar.
Citera
2016-08-26, 22:34
Medlem
Geleklumpens avatar
Nån som vet om det fortfarande går några tjejer/kvinnor ännu nere vid Rosenlund? Har ej varit inne å kollat på ett tag.
Citera
2016-08-27, 13:19
Medlem
Boardgamess avatar
Det är som alltid skulle jag säga, dvs det går i perioder, finns alltid några där sent på fredag lördag nätter, sen varierar det på vardagarna.
Citera
2016-11-12, 14:29
Medlem
Geleklumpens avatar
Jag är juh inte där så mycket längre å kollar om det finns några som säljer sex. Va nog inne för 2 månader sen sist å kolla. Står rumänskorna fortfarande utanför Willys i en klunga å väntar på kunder? Om dom gör det så borde dom skingra sig å gå runt kvarteret då å då om dom vill ha "tjäna" pengar.
Citera
2016-12-15, 07:31
Medlem
Var i Rosenlund i somras och det gick runt en massa feta negresser som ville suga för 500 kronor.

För skojs skull drog jag 2 vändor med bilen och bara kikade vilka som gick runt för jag har aldrig sett horor på riktigt och tyckte det var lite roligt, och så vart jag förföljd av en polis som stannade mig ganska omgående, och det var bland annat en kvinnlig femenazi polis som käftade över varför jag var just där och åkte runt
Citera
2016-12-16, 22:03
Medlem
kpcs avatar
Jag har gått förbi utanför willys och mot sticky fingers blivit tillfrågad 'sex sir' några ggr.
Fast inte jättesugen salongsberusad i minusgrader, och jag har ingen aning var vi skulle hålla till.
Fast i de lägena var jag mer intresserad av McDonalds och bussen hem
Citera
2017-03-11, 11:45
Medlem
Geleklumpens avatar
Har sett att det har kommit 2 nya kvinnor till Rosenlund en blondin å en lite mer mörkhyad dom står vid en bit från Grönsakstorget där spårvagnen går. Tydligen pratar dom ingen engelska utan polska/rumänska. Har försök ta prata med dom men dom står som 2 frågetecken när man försöka prata engelska med dom. Dähar inte haft sex med nån av dom ännu men får väll försöka med det ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in