2013-01-05, 14:35
Medlem
Tack för tipset
Citera
2013-01-05, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ronston
Tack för tipset

Kom in från bilen från skeppsbron med bilen och ser en bil köra tvärs över surbrunnsgatan (vilket är lagligt), alltså från den sidan av Rosenlundsverket som vetter mot älven, och kommer över till den lilla gatan som är utanför Mercuriushuset (också parallell med älven). Grejen är att en mörklblå v70 med tonade rutor följer efter den första bilen, och trots att den har tid, så väljer den att stanna och låta mig köra upp för surbrunnsgatan.

Antagligen är det så att någon har plockat upp en hora och blivit misstänksam och gör en ovanlig handling för att se om den förförljande bilen gör samma sak (det är en extremt ovanlig manöver/stäcka att köra). Och poliserna avslöjar sig då de är överdrivet "vänliga" att låta mig köra förbi. Men torsken hade ju redan antagligen fattat allt detta eller så hade han tänkt sig göra det på den stora parkeringen vid skeppsbron - som är klassiskt sen minst 30 år iaf.

Har man horan i bilen är det bara att säga snabt I just gave you a lift t.ex. - även om poliserna är närvarande. Så klarar du dig. Men tar dem dig "in the act" är det ju klippt. Men att ha horan i bilen, och säga att man bara ger henne lift är ju säkert.

En annan sk är att inte ge horan pengar i förskott förrän precis kläderna just går av. För annars kan det vara en hora som skiter i "säkerheten" och bara vill ha pengarna, för dem får hon ändå. Och åtalad blir hon ju inte enligt svensk lag.

Mörkblåa v70 har jag sett parkerade flera gånger på surbrunnsgatan. Det är insatsstyrkan och v70-snutbilen fast civil är som andra snutbilar specialbyggda för att klara tuff körning och annat. Så det är de bilarna de ofta har vid stategiska punkter för att göra sista delen. Det är ju ett team som operar. Spanarna förföljer högst en kort sträcka om än det.

Men de är inte där varje dag. Men minst en dag i veckan. Sen har vi de vanliga snutbilarna som åker i området, minst en gång i timmen. Men det är för att skrämma bara. De kan ju inte göra något i praktiken.
Citera
2013-01-09, 01:21
Medlem
pinkers avatar
R.I.P rosenlund. allt fnask är borta nu boys / det polisen inte lyckades göra, gjorde skatteverket (HAHA)
nya bygget där vid hemköp(skatteverket) ska öppnas snart så dem har städad fint i områded.

om ni lyckades ta några nr på dem som stog där hade ni tur för nu kommer ni aldrig hitta dem där.
kan det möjligtvis finnas nåt annat horgata i gbg som jag inte känner tilL ? ha en bra dag
Citera
2013-01-25, 16:31
Medlem
Landsknechts avatar
Läste de första 10 sidorna i tråden och såg inte om någon hade svarat på detta. Hur mycket får man egentligen för 500-1000kr? Sätter man en tid (t.ex. 30-60 minuter) där man erhåller deras tjänster, eller är det fram tills att man kommer? Och hur mycket extra kan man förvänta sig att betala för analsex?
Citera
2013-04-21, 00:54
Medlem
papsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinker
R.I.P rosenlund. allt fnask är borta nu boys / det polisen inte lyckades göra, gjorde skatteverket (HAHA)
nya bygget där vid hemköp(skatteverket) ska öppnas snart så dem har städad fint i områded.

om ni lyckades ta några nr på dem som stog där hade ni tur för nu kommer ni aldrig hitta dem där.
kan det möjligtvis finnas nåt annat horgata i gbg som jag inte känner tilL ? ha en bra dag

Nu står som under stora trädet inärheten av sticky fingers :P finns ett övergångsställe precis vid stora trädet och det är en brant backe som går upp vid övergångsstället så nog står de kvar, kollade ikväll stog 5 stycken där med olika nationaliteter men skulle aldrig våga träffa nån sådan där eller här var, snuten står ju o väntar när man minst anar det
Citera
2013-05-02, 14:17
Medlem
Gummigubben1s avatar
Hej

mötte dom förra torsdagen,verkade inte vara seriösa, så jag tänkte ifall någon hade testat dom "nya", dom står där helt öppet o vinkar:-/
Citera
2013-05-05, 18:04
Medlem
kpcs avatar
Jag kör förbi där ibland. Dom börjar närma sig så fort man saktar in för farthindret. Stannar man tar det nog inte lång tid för dom att hoppa in
Citera
2013-05-09, 18:05
Medlem
Så rosen har börjat att sprudla med nya aktiviteter?

För ett tag sedan så sades det att snuten tog bort det mesta av slöddret ju?

Om någon kan berätta lite mer i detalj om vilka slynor som går där nu så är jag tacksam för info.
Citera
2013-05-23, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blondhora
Så rosen har börjat att sprudla med nya aktiviteter?

För ett tag sedan så sades det att snuten tog bort det mesta av slöddret ju?

Om någon kan berätta lite mer i detalj om vilka slynor som går där nu så är jag tacksam för info.

Jag har tagit 2 på sistone, ren improvisation. 500 kr styck. Men jag bor i området, och både var i samband med handling på hemköp/willys. I det första fallet såg jag en snygg, småmullig ny tjej med trevlig attityd gå som en rookie på parkeringen vid hvidtfeldtplatsen. Innan jag gick in i affären, så ångrade jag mig, korsade gatan och sa att hon skulle gå ner till parkeringen underground på hemköpet. Jag gick hem igen 150m hämtade bilen och gängade henne i bilen i parkeringen. Om snuten var på utsidan eller inte vet jag inte. Den andre tjejen, en blond rumänsk tjej...gick vi upp i trappan med. Gick in bakom arbetsskynkena och jag tog henne bakifrån, 5 minuter. 500 spänn. Rätt skön känsla när hon drar ner trosorna och byxorn på plankorna i ställningen med pressingen som skyddade oss.

Sen gick jag ner och handlade och hon ställde sig på parkeringen igen. Fattar inte hur trång hon var! Jag fick t o m en kram. Jag vet inte varför, jag har hennes mob nr.
Citera
2013-05-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T55
Jag har tagit 2 på sistone, ren improvisation. 500 kr styck. Men jag bor i området, och både var i samband med handling på hemköp/willys. I det första fallet såg jag en snygg, småmullig ny tjej med trevlig attityd gå som en rookie på parkeringen vid hvidtfeldtplatsen. Innan jag gick in i affären, så ångrade jag mig, korsade gatan och sa att hon skulle gå ner till parkeringen underground på hemköpet. Jag gick hem igen 150m hämtade bilen och gängade henne i bilen i parkeringen. Om snuten var på utsidan eller inte vet jag inte. Den andre tjejen, en blond rumänsk tjej...gick vi upp i trappan med. Gick in bakom arbetsskynkena och jag tog henne bakifrån, 5 minuter. 500 spänn. Rätt skön känsla när hon drar ner trosorna och byxorn på plankorna i ställningen med pressingen som skyddade oss.

Sen gick jag ner och handlade och hon ställde sig på parkeringen igen. Fattar inte hur trång hon var! Jag fick t o m en kram. Jag vet inte varför, jag har hennes mob nr.

Låter ju trevligt.

Så trött på alla negresser som förgiftat rosenlund på de senaste åren.

Vart exakt tog du henne någonstans? Finns det någon bra plats för att ligga med dom?

Är det mycket polis i området nu?
Citera
2013-05-23, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blondhora
Låter ju trevligt.

Så trött på alla negresser som förgiftat rosenlund på de senaste åren.

Vart exakt tog du henne någonstans? Finns det någon bra plats för att ligga med dom?

Är det mycket polis i området nu?

Nä, mycket mindre poliser nu, och hororna opererar oberoende nu utan hallickar. De sitter ju inne. Men det finns nya. Tyvärr tar negresspatrasket över efter 23.00 och de är extremt påflugna. Vem fan vill betala för ett sånt äckel?
Men det finns iaf 1-2 nya rookie-tjejer från rumänien eller moldavien som har en lugnare profil. Eftersom jag bor i området, så vet jag precis hur snuten opererar.

Alltså det finns en trappa jämte Willys som du kan gå upp, och sen ner om du vill och in i hemköp t.ex. Det ställer dem helt haha. Ja, det finns många varianter. Men det finns ett ställe med en underbar utsikt över havet som man kan gå till på 4 minuter från willys och snutarna känner inte till det, man blir liksom uppslukad av jorden. Och kan älska med öppen ridå inför staden utan att någon ser, trots vyn är helt öppen. Awesome. Helt ensamma. Har man otur så skulle möjligtvis en hundrastare kunna komma. Men jag säger inte stället. Och det är svårt att hitta. Bara de som bor där känner till, och bara en liten del av dem i sin tur!

Rådet är att läsa vad som är skrivet här och utnyttja de sakerna och rekognisera noga och tänka ut.
Sen bara följa impulsen..när den kommer. Jag tycker 20-22 tiden är bäst. Nu. Vacker sex.
Senast redigerad av T55 2013-05-23 kl. 20:53.
Citera
2013-05-25, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T55
Nä, mycket mindre poliser nu, och hororna opererar oberoende nu utan hallickar. De sitter ju inne. Men det finns nya. Tyvärr tar negresspatrasket över efter 23.00 och de är extremt påflugna. Vem fan vill betala för ett sånt äckel?
Men det finns iaf 1-2 nya rookie-tjejer från rumänien eller moldavien som har en lugnare profil. Eftersom jag bor i området, så vet jag precis hur snuten opererar.

Alltså det finns en trappa jämte Willys som du kan gå upp, och sen ner om du vill och in i hemköp t.ex. Det ställer dem helt haha. Ja, det finns många varianter. Men det finns ett ställe med en underbar utsikt över havet som man kan gå till på 4 minuter från willys och snutarna känner inte till det, man blir liksom uppslukad av jorden. Och kan älska med öppen ridå inför staden utan att någon ser, trots vyn är helt öppen. Awesome. Helt ensamma. Har man otur så skulle möjligtvis en hundrastare kunna komma. Men jag säger inte stället. Och det är svårt att hitta. Bara de som bor där känner till, och bara en liten del av dem i sin tur!

Rådet är att läsa vad som är skrivet här och utnyttja de sakerna och rekognisera noga och tänka ut.
Sen bara följa impulsen..när den kommer. Jag tycker 20-22 tiden är bäst. Nu. Vacker sex.

Jag misstänker att du menar den där parken som ligger nedanför berget. Jag har också knullat sliddjur där. På toppen av konsum med öppen riddå är/känns väldigt riskfyllt. Finns ju vanliga personer som går förbi där.

Är det vanligt att sliddjuren kan gå med en hem? Eller att man går rätt så långt bort från rosen och har det mysigt?

Finns det någon bra plats nere vid det stora berget? nån vacker skreva etc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in