2014-10-15, 22:03
Medlem
Landsknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
ska till gtbg om en vecka. antagligen. kan nån säga om det finns tjejer där DAGTID o var man hittar dom då ?

om ni skriver en gata eller gator om det är fler, eller mer exacta platser...vill kunna kolla på hitta eller googlemaps var i hevete dom är...

Gatuhororna brukar hålla till utanför Sticky Fingers under kvällen och natten. Jag har inte sett några horor där under dagtid, men då brukar jag i.o.f.s. inte vara i det området särskilt ofta.
Citera
2014-10-15, 22:15
Medlem
Ghandis avatar
gata på sticky fingers ?

och var e dom dagtid ???

frågar andra alltså, eftersom du inte vet
Citera
2014-10-18, 12:04
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
gata på sticky fingers ?

och var e dom dagtid ???

frågar andra alltså, eftersom du inte vet

Men för fan tar fem sekunder att skriva sticky fingers göteborg på google! Men eftersom jag ändå vet så kan jag säga att adressen är Kaserntorget 7. Du säger bara till någon taxi-chaffis att du skall till "feskekyrkan", så har du med dig en rumänska efter en kvart... Området kallas rosenlund och det rör sig om ett mycket begränsat område som går 20 meter från stickys entré och vidare 100-150 meter ner mot feskekyrkan på rosenlundsgatan. Men du kan glömma att det är ett diskret ställe, då området är nedlusat av packade fyllerister som står och pissar i varje buske, samt ordningspoliser som glider runt i målade bussar som det brukar se ut på gator där det finns populära nattklubbar. Skillnaden är bara att sex-handeln är helt öppet, mitt bland alla festande folk. Så du bör ju ta med dig horan till ett säkert ställe, då dom annars inte är blyga av sig och helst ser till att betäckningen sker i den närmsta nedtrampade rabatten som är ledig... (och nej jag har aldrig köpt men det går liksom inte undvika deras "erbjudanden" om man varit på sticky eller rio rio. En polare köpte med sig två stycken hem som blåste han rakt av. Han pröjsade flera tusen, sen drog dom efter en kvart. Utan att han ens hann få upp den... )
Citera
2014-10-18, 17:22
Medlem
Har haft sex med 12-15 stycken tjejer från Rosenlund. Mest afrikanska tjejer men nån rumänsk tjej har det blivit med. 3 tjejer oskyddad varav en analt Har aldrig blivit lurad om man inte räknar med att jag betalat överpris för tjänsten då man varit lite berusad Följt med tjejer i deras bil och haft sex i ett parkeringshus, tagit med dem hem, haft sex utomhus på 3-4 olika ställen i området, vilket jag inte rekommenderar.
Citera
2014-10-18, 18:52
Medlem
Geleklumpens avatar
Va en polsk blond tjej i 30 års åldern som jag har för mig hette Carina som gick av å till nere på Rosenlund ett tag, nån som har sett henne eller vet var hon har tagit vägen?
Citera
2014-10-18, 20:50
Medlem
Ghandis avatar
ok så adressen är fastslagen nu då antar ja, MEN...den stora frågan är ju om dom är där på dan ?!

Inte ofta ja e i gtbg på kvällen/natten. Är det samma adress under dagen ?

Har bara varit vid va ja trodde va feskekyrkan där vid vattnet nån gång, o det var dött...massa folk, va bröllop en gång ja va där...turister o löst folk. inga horor i sikte alls.
Citera
2014-10-18, 21:03
Medlem
Är nog rätt ovanligt att de är där under dagen. Bara sett det ett fåtal gånger och det var under sommaren och flera år sedan. Dock händer det ibland att några knarkartjejer dyker upp kanske 5-6 och står längs kanalen vid parkeringsgaraget, nedanför humanisten. Tror det är det du kan hoppas på under dagtid att det är nån pundare som behöver pengar desperat och provar dagtid.
Citera
2014-10-18, 21:06
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Men för fan tar fem sekunder att skriva sticky fingers göteborg på google! Men eftersom jag ändå vet så kan jag säga att adressen är Kaserntorget 7. Du säger bara till någon taxi-chaffis att du skall till "feskekyrkan", så har du med dig en rumänska efter en kvart... Området kallas rosenlund och det rör sig om ett mycket begränsat område som går 20 meter från stickys entré och vidare 100-150 meter ner mot feskekyrkan på rosenlundsgatan.

ok så det är hvidfeldtsplaten(gatan) ner mot rondellen o Rosenlundsgatan då eller ?
men det lär ju va mer än 150 meter till rondellen..så ja vet ej om d faktiskt blev klarare...

http://www.imagebam.com/image/4307fb358650883

ELLER ?
Citera
2014-10-18, 22:43
Medlem
Rosenlundsgatan där Fiskekyrkan ligger var tidigare tillhåll för hororna men dom stängde av den vägen för biltrafik på kvällen så den är öde nuförtiden.
Nu brukar dom stå längs med Hvidfeltsplatsen och den stora parkeringen och längs med Sahlgrenssgatan mest på platån ovanför.
Du kan även kolla Magasingatan,Arkitektgatan och Läroverksgatan.
Dagtid verkar det inte finnas några.
Citera
2014-10-19, 17:25
Medlem
En intressant sak är ju att de ställt ut gratis toaletter precis vid rondellen. Är det nån som gjort det mindre kloka valet att använda dem som parningsplats? Hade ändå varit väldigt ansvarsfullt om politikerna fixade bås liknande dem de har i Tyskland, samt utförde test för könssjukdomar på alla prostituerade. Det är verkligen irriterande att de som styr i Sverige är sådana otroliga toffel kärringar när det kommer till sådana här frågar.
Citera
2014-10-19, 23:30
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Va en polsk blond tjej i 30 års åldern som jag har för mig hette Carina som gick av å till nere på Rosenlund ett tag, nån som har sett henne eller vet var hon har tagit vägen?

Jag såg en blond kvinna som stod på gatan där idag... Hade luva uppdragen i duggregnet så såg inte om det var en av de man brukar kunna se där.
Citera
2014-10-20, 22:18
Medlem
Geleklumpens avatar
Brukar gå 2 blonda lite äldre Svenska tjejer på Rosenlund emellanåt, är det nån av er som har dragit över dom? Och isåfall va har ni betalat dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in