2018-04-17, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinker
Ingen ide plocka någon där då alla bilars reg nr registeras och förmodligen span efter er när ni plockar någon, tips ta nummret från dem träffa senare eller någon annan dag , jag vet att många här sitter med nästan alla nummer till dem tjejerna förutom dem nya.ä 3 svenskar över 40 tio 4-5 rumäner runt 20, 2 mulatter (mörka) pratar svenska , sen några enstaka som står där ibland som kommer från andra städer . Lycka till

Ok tack för tipsen. Ser iaf svenska ut oxå.
Andra städer i Sverige menar du el?
Citera
2018-04-20, 00:05
Medlem
pinkers avatar
kommer utanför göteborg för att ...... du förstår nog poängen
Citera
2018-04-25, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinker
kommer utanför göteborg för att ...... du förstår nog poängen

Yep 👍🏻 Tackar!
Citera
2018-06-06, 01:09
Medlem
pinkers avatar
hur är det nu vid rosenlund på sommaren ? nån som har koll
Citera
2018-06-17, 15:15
Medlem
Geleklumpens avatar
Har inte varit inne på ett tag nu men är det fortfarande bara rumänskor runt Rosenlund? Eller har det kommit några nya kvinnor på sista tiden?
Citera
2018-06-18, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Har inte varit inne på ett tag nu men är det fortfarande bara rumänskor runt Rosenlund? Eller har det kommit några nya kvinnor på sista tiden?
Sist såg jag en del Afrikanska kvinnor där.
Citera
2018-06-18, 11:29
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner30
Sist såg jag en del Afrikanska kvinnor där.
Dom är fula.
Citera
2018-06-24, 13:07
Medlem
Geleklumpens avatar
Jag va inne en sväng igår kväll å kollade och fick se en svensk kvinna (otroligt nog) utöver rumänskorna som stod där å gorma, hon klädde sig i typ gothstil som frågade andra bilister som jag antar va sex (visst hon kunde frågat efter en cigg bara) men att det tog sådan lång tid mellan varje bil. Jag hann å åka iväg innan hon kom fram till mig. Min fråga bara är om någon annan har sett henne? Eller är det bara jag som sett henne?
Citera
2018-06-27, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Jag va inne en sväng igår kväll å kollade och fick se en svensk kvinna (otroligt nog) utöver rumänskorna som stod där å gorma, hon klädde sig i typ gothstil som frågade andra bilister som jag antar va sex (visst hon kunde frågat efter en cigg bara) men att det tog sådan lång tid mellan varje bil. Jag hann å åka iväg innan hon kom fram till mig. Min fråga bara är om någon annan har sett henne? Eller är det bara jag som sett henne?

Låter som det är den svenska med gothstil på rosasidan. Tindra har jag för mig att hon heter där..

Hur ser rumänskorna ut som hänger på rosenlund?

Mvh P
Citera
2018-06-29, 01:59
Medlem
Geleklumpens avatar
Vissa av dom ser faktiskt bra ut klär sig bra se finns det en del som ser mindre bra ut å klär sig riktigt skabbig och sen kommer det en negress eller 2 nångång emellanåt.
Citera
2018-06-29, 02:11
Medlem
Geleklumpens avatar
Puma666 jag hade gärna viljat stå kvar å prata med henne och kanske fått hennes nummer men jag åkte iväg innan tyvärr.
Citera
2018-06-29, 15:41
Medlem
Eller så kanske det var Simone på eskort69 med gothstil.

Såg du om det stod en ganska lång rumänska uppskattningsvis närmare 1.80 med en rosa adidas ryggsäck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in