Citat:
Ursprungligen postat av
Geleklumpen
Jag va inne en sväng igår kväll å kollade och fick se en svensk kvinna (otroligt nog) utöver rumänskorna som stod där å gorma, hon klädde sig i typ gothstil som frågade andra bilister som jag antar va sex (visst hon kunde frågat efter en cigg bara) men att det tog sådan lång tid mellan varje bil. Jag hann å åka iväg innan hon kom fram till mig. Min fråga bara är om någon annan har sett henne? Eller är det bara jag som sett henne?
Låter som det är den svenska med gothstil på rosasidan. Tindra har jag för mig att hon heter där..
Hur ser rumänskorna ut som hänger på rosenlund?
Mvh P