2010-11-24, 17:20
Medlem
nä inte för att jag ska ha dom till att runka till uten vore mest kul och se hur frächa dom egentligen är i fejset blir nog inga problem att fota dom inan solen går ner handlar bara om att ha en bra camera med bra zoomobjektiv som man kan fota nån med bra skärpa på 500m-1000mtror brochans kamera gör jobbet problemet blir nog att förklara vad man ska ha kameran till för den kostar ju en slant men bara som rolig grej inget annat.. jo lite respektlöst är dom om man springer fram och fotar dom och dom säger nej men om man frågar vad dom tar för att bli fotade så är det okej och sen om man fotar dom så dom inte märker det så är det ju ingen fara eller ?

peace ///acab
Citera
2010-11-24, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av silverrejver
nä inte för att jag ska ha dom till att runka till uten vore mest kul och se hur frächa dom egentligen är i fejset blir nog inga problem att fota dom inan solen går ner handlar bara om att ha en bra camera med bra zoomobjektiv som man kan fota nån med bra skärpa på 500m-1000mtror brochans kamera gör jobbet problemet blir nog att förklara vad man ska ha kameran till för den kostar ju en slant men bara som rolig grej inget annat.. jo lite respektlöst är dom om man springer fram och fotar dom och dom säger nej men om man frågar vad dom tar för att bli fotade så är det okej och sen om man fotar dom så dom inte märker det så är det ju ingen fara eller ?

peace ///acab

ska du kolla om de är snygga eller vad?
eller du så jävla nyfiken helt enkelt bara?
Citera
2010-11-26, 19:01
Medlem
psaks avatar
Nu ikväll såg jag för första gången i Sverige (som jag vet alltså..) ett fnask, som rände efter mig och ropade 'baby' där utanför kyrkan (plus några andra eventuella, lite svåravgjort). Ljushårig, vet inte om det är nån som ni beskrivit tidigare, såg rätt mysig ut. Synd att inte kunna glädja henne men torsk är man ju inte (längre). Stackare som måste gå ute barhuvad i den här jävla kölden
Citera
2010-11-28, 21:26
Medlem
pinkers avatar
står det fortfarande tjejer där ute ?
Citera
2010-11-28, 22:50
Bannlyst
Citat:
pinker står det fortfarande tjejer där ute ?

Jajamensan! Jag var förbi där vid 22-tiden i dag och det var 4 luder där varav 3 ropade efter mig
Citera
2010-12-04, 15:38
Medlem
Vid 2-tiden i natt stod det minst två tjejer samt en civil polisbil 50 meter bort och spanade.
Citera
2010-12-04, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GundeSvan
Vid 2-tiden i natt stod det minst två tjejer samt en civil polisbil 50 meter bort och spanade.

Man får ta hem dem, då är det inga problem. Jag gick med hora hem till mig. Jag vet inte om någon spanare följde efter. De kan ju ändå inte göra något när man är hemma hos sig själv. Men det är klart, ska man ta horan i bilen på någon parkeringsplats i omnejden, då är det lurigt.
Citera
2010-12-05, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
ska du kolla om de är snygga eller vad?
eller du så jävla nyfiken helt enkelt bara?

japp bara se ifall dom e snygga klart jag e nyfiken
Citera
2010-12-11, 01:16
Medlem
fyras avatar
Jag är från Göteborg och har vart på Rosenlund dom tider man kan tänka sig att horor ska stå där, men jag har inte sett en enda! Och andra sidan kanske jag är naiv och helt enkelt har missat att det är horor, istället för "en helt vanlig tjej"? Men man tycker ju att horor borde klä sig utmärkande? Eller dom kanske inte gör det i sverige pga lagen? Minns är jag var i Hamburg och råkade gå in på en horgata. Jag tänkte "Aha, här har någon club 90-talsparty". Fick sedan reda på att det var horor!

Hänger det mycket horor på Rosenlund? Man har ju hört rykten!
Citera
2010-12-11, 19:01
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyra
Jag är från Göteborg och har vart på Rosenlund dom tider man kan tänka sig att horor ska stå där, men jag har inte sett en enda! Och andra sidan kanske jag är naiv och helt enkelt har missat att det är horor, istället för "en helt vanlig tjej"? Men man tycker ju att horor borde klä sig utmärkande? Eller dom kanske inte gör det i sverige pga lagen? Minns är jag var i Hamburg och råkade gå in på en horgata. Jag tänkte "Aha, här har någon club 90-talsparty". Fick sedan reda på att det var horor!

Hänger det mycket horor på Rosenlund? Man har ju hört rykten!

Som du själv har lagt märke till så är det inte många där. Betydligt fler i Hamburg där man knappt har stigit av tåget innan man får "bumsen-erbjudanden".
Citera
2010-12-12, 14:17
Medlem
GrotteKvarnens avatar
De går där i princip varje dag från 6-7 tiden eller nåt. Funderar på om de inte börjat med nåt avbytningssytstem nu när det är så kallt, alltså en tjej går på gatan tills hon blir upphämtat och då tar nån ny vid som sitter i nån bil i närheten eller dylikt och väntar. Brukar nämligen för det mesta bara gå en i taget.
Citera
2010-12-20, 20:12
Medlem
Prisläget på Rumänskorna för att vara i bilen och kn..la
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här