2010-11-09, 23:56
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
Jag fick intrycket om att du på något sätt ville värna om de prostituerade. Men nu kallar du dem föraktfullt för "zigenarluder"...
Ja, sån är du.

Ja du, det har du nog fått grovt om bakfoten.
Värna prostituerade? Varför skulle jag det, jag ville ge en beskrivning av verksamheten nere i Rosenlund bara för dem som inte är insatta, i denna tråden har det skönmålats en hel del.

Sätter punkt nu - föreslår du gör detsamma.
Citera
2010-11-10, 00:00
Medlem
här sätts inte någon punkt vi vill ha bilder och mer info vi brinner ju för denna tråden ju det e intresant... acab
Citera
2010-11-10, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
Ja du, det har du nog fått grovt om bakfoten.
Värna prostituerade? Varför skulle jag det, jag ville ge en beskrivning av verksamheten nere i Rosenlund bara för dem som inte är insatta, i denna tråden har det skönmålats en hel del.

Sätter punkt nu - föreslår du gör detsamma.

Ja, din beskrivning var att veksamheten var "vedervärdig" och att "hallickar tvingar dem", och att de inte ser ut som "lyckliga horor". Och så kallar du dem föraktfullt för "zigenarluder".
Citera
2010-11-10, 00:08
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ja, din beskrivning var att veksamheten var "vedervärdig" och att "hallickar tvingar dem", och att de inte ser ut som "lyckliga horor". Och så kallar du dem föraktfullt för "zigenarluder".

Du vägrar verkligen att ge dig va?
Vad är svårt att förstå - jag tycker hela verksamheten är bedrövlig, inklusive hororna. Och de är zigenare, ligger ingen större värdering i det. Varför anser du att det är föraktfullt?
Citera
2010-11-10, 00:16
Medlem
Gaisarn-Majornas avatar
Fast grabben har ju rätt är man som jag veteran i gamet så vet man att det är sjukt kasst nere i Rosen nuförtiden

Förr kunde man ju träffa goa svenska luder, både unga o gamla.
Nu får man dras med negrer eller zigenare!!!
Kan bara vara riktiga luffare och low-lifes som gillar den utvecklingen.

Sedan va det nån som sa att de var snygga, haha, fan vad påtända ni måste ha varit grabbar, .

Nej, bort me packet och Heja Gais!
Citera
2010-11-10, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gaisarn-Majorna
Fast grabben har ju rätt är man som jag veteran i gamet så vet man att det är sjukt kasst nere i Rosen nuförtiden

Förr kunde man ju träffa goa svenska luder, både unga o gamla.
Nu får man dras med negrer eller zigenare!!!
Kan bara vara riktiga luffare och low-lifes som gillar den utvecklingen.

Sedan va det nån som sa att de var snygga, haha, fan vad påtända ni måste ha varit grabbar, .

Nej, bort me packet och Heja Gais!

Ja, det är klart sämre. Men allt är inte kasst. Jag bor ju här, och ser hela tiden.
Citera
2010-11-10, 00:33
Medlem
Gaisarn-Majornas avatar
Citat:
Ja, det är klart sämre. Men allt är inte kasst. Jag bor ju här, och ser hela tiden.

Ska inte säga för mkt, men jag har till och från besökt rosen i tjugo år, tro mig, utvecklingen nu med bängen som trålar och hallickar bakom varje hörn, det är INTE bra för oss torskar.
Visst,priset har gått ner något men baksidorna o nackdelarna är fler. man kunde få grymma priser tidigare med om man hade know-how och skötte sig.

det finns ingen verksamhet som ziggisar kan sköta snyggt - det innebär problem både på kort o lång sikt. deras gapande, skrik och framfusa sätt har redan lett till att politikerna börjat tala om kameraövervakning till exempel. jag vet av en väldigt säker källa att hemköp klagat högljutt hos olika instanser med.

tillägg: senaste halvåret har jag stoppats två ggr av snutarna, det har jag ALDRIG blivit förr. ziggisarna drar till sig alldeles för mkt uppmärksamhet och deras hallickar har skrämt iväg de svenska hororna nästan fullständigt. och detta tycker ni är "bra"?
Senast redigerad av Gaisarn-Majorna 2010-11-10 kl. 00:38.
Citera
2010-11-10, 00:51
Bannlyst
Citat:
tillägg: senaste halvåret har jag stoppats två ggr av snutarna, det har jag ALDRIG blivit förr. ziggisarna drar till sig alldeles för mkt uppmärksamhet och deras hallickar har skrämt iväg de svenska hororna nästan fullständigt. och detta tycker ni är "bra"?

Vem har sagt att det är bra? Det är klart att det inte är bra. Frågan är hur det kommer utvecklas sig nu. Jag gissar att zigenarna är borta snart, och vad händer därefter?
Citera
2010-11-10, 00:58
Medlem
Gaisarn-Majornas avatar
Citat:
Vem har sagt att det är bra? Det är klart att det inte är bra. Frågan är hur det kommer utvecklas sig nu. Jag gissar att zigenarna är borta snart, och vad händer därefter?

verksamheten flyttas och har flyttats nästan helt till nätet, med helt andra priser.
känslan är att gatuprostitutionen minskat såpass mkt. politiker och feministmaffian vinner.

synd som fan, då vi e många som gillart
Citera
2010-11-10, 01:19
Bannlyst
Citat:
verksamheten flyttas och har flyttats nästan helt till nätet, med helt andra priser.
känslan är att gatuprostitutionen minskat såpass mkt. politiker och feministmaffian vinner.

synd som fan, då vi e många som gillart

Ja, det är så illa va. Nätet känns inte som min stil. Jag vill bara kunna ta någon när jag känner för det. Och sen är det över, helt spontant bara.
Ja, det är ju ett slags kulturarv som går förlorat i så fall. Undra vad Cornelis Vreewijk skulle ha sagt? Att avskaffa Sportiga Marie och Cecilia Lind m.m....
Citera
2010-11-10, 13:22
Medlem
nuendasts avatar
Det är inte kasst där och finns mer än negresser och zigenare. Gå inte på den "uppenbara" gatan vid "feskekörka" utan håll ögonen öppna och kolla de "andra" gatorna i närheten. Nej jag tänker inte skriva öppet exdakt vilka gator det är men dom finns där, vilket de erfarna i forumet vet om.

Finns fortfarande fräsha svenska och utlänska tjejer att hitta om man har huvudet och ögonen på skaft... studenter som drygar ut studiebidraget mm.
Citera
2010-11-10, 13:29
Medlem
Gaisarn-Majornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Det är inte kasst där och finns mer än negresser och zigenare. Gå inte på den "uppenbara" gatan vid "feskekörka" utan håll ögonen öppna och kolla de "andra" gatorna i närheten. Nej jag tänker inte skriva öppet exdakt vilka gator det är men dom finns där, vilket de erfarna i forumet vet om.

Finns fortfarande fräsha svenska och utlänska tjejer att hitta om man har huvudet och ögonen på skaft... studenter som drygar ut studiebidraget mm.

Haha, du snackar bullshit, det där e en av myterna som en del odlar nu.
Har du ngt som helst belägg för det så PM:ar du.

Jag känner till, kanske 2-3 svenska tjejer som befinner sig mer eller mindre regelbundet i rosen numer, alla andra har flyttat verksamheten till nätet eller lagt ner!

finns la ingen som trålar längs rosenlundsgatan längre, tack för dina insidetips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in