2010-05-11, 20:16
Medlem
shogun-rs avatar
Någon som vet något om unga tjejer som rør sig dær? Hørde att man skall kolla sidogatorna men kan det verkligen finnas någon dær?

Några andra tips och førslag? man har ju læst att det har blivit vanligare att unga tjejer sæljer, men vart tusan hittar man dom...
Citera
2010-05-15, 13:43
Medlem
pinkers avatar
finns en parkering efter rondellen till höger , när du kommer ditt står dom vid hörnet några östiska tjejer runt 20-25
Citera
2010-05-15, 23:28
Medlem
Mikegbgs avatar
Senast igår vid 23.00-tiden fanns det 2negresser där. Tyvärr inget smalt o vackert.
Frågade inte efter priser heler.
Citera
2010-05-16, 17:20
Medlem
någon som har sett om det finns några shyssta svenska tjejer i 20-års ålders runt Rosenlund den senaste tiden? PM:a gärna tips!
Citera
2010-06-04, 16:33
Medlem
Efter att ha varit på en fest i Göteborg brukar jag ofta gå förbi Rosenlund för att ta mig hemmåt. Jag gör det ochså för jag är nyfiken för att se vilka som finns där Fast jag stannar inte och går bara förbi.

Iaf, vid Rosenlund, där tjejerna oftast vandrar omkring, så stod det en äldre kvinna. Hon var inte särskilt snygg, blont hår, såg svensk ut och pratade svenska, lite överviktigt och var nog mellan 30-40 år. Hon frågade mig om jag behövde en taxi. Hon stod med bildören öppen till en liten, röd skåpbil. Jag tackade nej och gick vidare.

Men jag är nyfiken. Vet någon mer om vem hon är och vad hon gör? Är det verkligen en svarttaxi eller bara en täckmantel för prostitution? Jag ville inte ta risken att gå in i bilen ifall att man skulle bli rånad eller så.
Citera
2010-06-04, 17:03
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Efter att ha varit på en fest i Göteborg brukar jag ofta gå förbi Rosenlund för att ta mig hemmåt. Jag gör det ochså för jag är nyfiken för att se vilka som finns där Fast jag stannar inte och går bara förbi.

Iaf, vid Rosenlund, där tjejerna oftast vandrar omkring, så stod det en äldre kvinna. Hon var inte särskilt snygg, blont hår, såg svensk ut och pratade svenska, lite överviktigt och var nog mellan 30-40 år. Hon frågade mig om jag behövde en taxi. Hon stod med bildören öppen till en liten, röd skåpbil. Jag tackade nej och gick vidare.

Men jag är nyfiken. Vet någon mer om vem hon är och vad hon gör? Är det verkligen en svarttaxi eller bara en täckmantel för prostitution? Jag ville inte ta risken att gå in i bilen ifall att man skulle bli rånad eller så.

Det är inte det ideala stället för en taxiverksamhet så givetvis ville hon sälja sex.
Citera
2010-06-14, 18:10
Bannlyst
Gick längs med kanalen från Rosenlund bort mot lärarhögskolan eller vad det är. Mitt på dagen. Fick syn på en ful negress som jag stirrade lite på (misstänkte att hon var hora) och då vinkade hon mot mig och kallade på mig. Jag gick därifrån.
Går båtludrena där borta nu också eller tror ni att det var en "vanlig" negress som blev sur på mig för att jag glodde på henne?
Citera
2010-06-14, 19:57
Medlem
shogun-rs avatar
Fortfarande ingen som vet något om unga tjejer på rosenlund (runt om) eller unga tjejer i allmænhet...
Citera
2010-06-15, 10:20
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shogun-r
Fortfarande ingen som vet något om unga tjejer på rosenlund (runt om) eller unga tjejer i allmænhet...

jodå det finns men inte så vanligt. dyker dock upp högskolestuderande tjejer då och då som drygar ut studiemedel och lån. kanske vanligare under sommaren då dom inte får några pengar under lovet. Kolla dock inte på gatan precis brevid feskekyrka utan kolla runtom, sidogator, parkeringen mm
Citera
2010-06-15, 15:39
Medlem
Kurt1s avatar
Jag brukar vara i detta område i stort sett dagligen av andra skäl. Någon prostitution var det flera år sen som jag såg nånting av nu. Det verkar som att det har försvunnit från Rosenlund i och med Sexköpslagen. Eller så pågår det mer undangömt eller mest på kvällar/nätter, då jag mer sällan är där. Det var helt annorlunda på t.ex. 1980-talet. Då var det gott om snygga svenska tjejer som sålde sexuella tjänster där.
Citera
2010-06-15, 16:20
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag brukar vara i detta område i stort sett dagligen av andra skäl. Någon prostitution var det flera år sen som jag såg nånting av nu. Det verkar som att det har försvunnit från Rosenlund i och med Sexköpslagen. Eller så pågår det mer undangömt eller mest på kvällar/nätter, då jag mer sällan är där. Det var helt annorlunda på t.ex. 1980-talet. Då var det gott om snygga svenska tjejer som sålde sexuella tjänster där.

den pågår fortfarande och vet man var man skall titta så är det inga problem att få syn på tjejerna. Det har alltså absolut inte upphört.
Citera
2010-06-24, 09:44
Bannlyst
Åkte förbi där i går vid 22tiden.
Sökte av de flesta gator och hittade följande:
Gatan längs med feskekörka var helt tom.
Gatan upp längs med hemköp gick en fruktansvärt ful mulatt.
Gatan som går längs med vattnet bort åt skolan gick det 2 unga helt ok latinos eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in