Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
Öh. Det där var lite flummigt och i högsta grad subjektiva tolkningar... Menar du att de "ser" olyckliga ut? Det kan jag i så fall inte se.
Hur vet du att de horar under tvång?
Du "ser" mycket... som du sen säger dig "veta"...
Men jag tror inte på någotdera...
Har aldrig sagt att jag vet något alls, jag baserar mina åsikter på observationer under en längre tid dock. Du baserar ju din åsikt på ett amfetaminknull eller vad du vittnade om tidigare...
Det är ingen hemlighet att handeln nere i Rosenlund blivit störd sedan Zigenarna gjort intåg på gatan, många av de vanliga prostituerade har skrämts iväg, tidningarna har gjort reportage kring flickorna och polisen närvaro har ökat kraftigt.
Det går att jämföra med de afrikanska tjejerna och deras verksamhet, den sprängdes och sedan dess syns dem inte alls i samma utsträckning, frågar ni mig är det bara en tidsfråga innan Zigenarpacket går samma öde till mötes.
Köp dem och knulla dem hur mycket ni vill, förstår inte varför ni bryr er om ni tycker det är en så fantastisk verksamhet.
Edit: Och med "tittat" menar jag observerat över lång tid, något jag tvekar på att du har gjort. Jag har sett dem många timmar i sträck och många många kvällar/nätter.
Edit2: En av länkarna jag hänvisade till tidigare:
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.466041-ny-sexhandel-i-rosenlund