2010-11-08, 19:31
Medlem
man tar bilen till hemköp går in och handlar lite sen går du förbi kyrkan med en karta låtsas som du frågar om vägen ber henne gå runt hörnet och gå ner bakvägen till din bil sen åka iväg till det billiga F1 hotellet som du fixat inan du åkte till rosenlund.. så kör du dit och knullar skiten ur henne sen är det bara att betala och köra tillbaka henne och släppa henne på gatan nedanför lätt som en plätt

hotell 400kr
hora typ 500kr
handla lite på hemköp 100kr

summa 1000kr du kan ju komma undan med billigare om du ber henne suga dig när du kör och parkerar någonstans det kan ju bli billigt
Citera
2010-11-08, 19:33
Medlem
fan glömde ju fota dom när jag var där med hade ju kamera med mig och allt ångrar attt jag var så full
Citera
2010-11-08, 19:36
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silverrejver
fan glömde ju fota dom när jag var där med hade ju kamera med mig och allt ångrar attt jag var så full

Du får det att låta som du missade ditt livs chans...

Zigenarludren står där varje kväll, omöjliga att missa.
Jag har det tvivelaktiga nöjet att passera ofta.

Säger man nej får man ett fuck you och fingret - härlig attityd.
Vidrigt att se deras hallickar som glider runt i området för övrigt - ni verkar sakna klass grabbar.
Citera
2010-11-08, 21:39
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
Jag har det tvivelaktiga nöjet att passera ofta.

Då föreslår jag dig att helt enkelt ta en annan väg. Det kan omöjligen vara så att du måste passera just där.
Citera
2010-11-08, 23:12
Medlem
Kanske borde ta en titt på vad Göteborg har att erbjuda! Men kan inte någon fota ett par luder, så att man vet vad man drar dit för? haha
Citera
2010-11-09, 07:22
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
Kanske borde ta en titt på vad Göteborg har att erbjuda! Men kan inte någon fota ett par luder, så att man vet vad man drar dit för? haha

Misstänker att det kan bli problem med "BMW-hallickarna" om foton tas. Ta en sen kvällspromenad i området.
Citera
2010-11-09, 10:20
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Då föreslår jag dig att helt enkelt ta en annan väg. Det kan omöjligen vara så att du måste passera just där.

De ockuperar området ganska rejält, omöjligt att ta sig in på Hemköp utan att passera ludren, skulle möjligtvis vara om man kommer uppifrån, via Kungshöjd. Vad nu det har med saken att göra, jag passerar gärna och tittar in era "pangbrudar".

Apropå dem har jag noterat att svenskornas närvaro har minskat drastiskt, jag bevittnade själv en rejäl munhuggning mellan en något äldre svensk kvinna, blond i en röd liten bil och zigenarna, de var kraftigt oense om något och svordomar och armfäkteriet var i full gång.

Allt medans farbror blå spanar på - lagstiftningen är verkligen en succé...
Senast redigerad av David Prutton 2010-11-09 kl. 10:29.
Citera
2010-11-09, 10:26
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
De ockuperar området ganska rejält, omöjligt att ta sig in på Hemköp utan att passera ludren, skulle möjligtvis vara om man kommer uppifrån, via Kungshöjd. Vad nu det har med saken att göra, jag passerar gärna och tittar in era "pangbrudar".

Dels finns det ganska många andra Hemköp och du överdriver verkligen ganska rejält när det gäller just detta Hemköp, och du borde läsa vad som skrivs. Jag skriver ingenstans nånting om att dessa zigenerskor skulle vara "pangbrudar".
Citera
2010-11-09, 10:32
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Dels finns det ganska många andra Hemköp och du överdriver verkligen ganska rejält när det gäller just detta Hemköp, och du borde läsa vad som skrivs. Jag skriver ingenstans nånting om att dessa zigenerskor skulle vara "pangbrudar".

Skiter väl i vad DU säger, det var du som inledde att hoppa på mig.

En del som skriver här verkar leva i illfarelsen att det är italienska(de uppger gärna det själva ) fotomodeller som står och säljer sig för skojs skull för femhundralappen.

Det är rätt fula, skabbiga brudar, rejält utnyttjade (står hela natten, natt efter natt oavsett väder), hallickar som cirkulerar i området helt öppet och dessutom med en märklig attityd(zigenare!).

Tyckte det var på hög tid att någon balanserar bilden lite - jag har inga moraliska problem med sexköp i sig.
Senast redigerad av David Prutton 2010-11-09 kl. 10:35.
Citera
2010-11-09, 11:48
Bannlyst
Citat:
Skiter väl i vad DU säger, det var du som inledde att hoppa på mig.

En del som skriver här verkar leva i illfarelsen att det är italienska(de uppger gärna det själva ) fotomodeller som står och säljer sig för skojs skull för femhundralappen.

Det är rätt fula, skabbiga brudar, rejält utnyttjade (står hela natten, natt efter natt oavsett väder), hallickar som cirkulerar i området helt öppet och dessutom med en märklig attityd(zigenare!).

Tyckte det var på hög tid att någon balanserar bilden lite - jag har inga moraliska problem med sexköp i sig.

Jag bor också på Kungshöjd, och visst är en del horor osmakliga. Men de flesta är okej och var fjärde - var femte riktigt fin. Jag har också sett ett flertal kanontjejer hora, men det är ovanligt.
Citera
2010-11-09, 18:01
Medlem
pinkers avatar
igår kväll tog en sväng förbi rosen, 2 tjejer en smal och en mullig och sen såg jag hur en bil körde ut från hemköp inneparkering med en av tjejerna och lämnade henne utanför. var en röd rostig bil, föraren såg ut som en zigenare och pratade med tjejen nåt sen körde han till andra tjejen som stog en bit bort och sa nåt till henne med , han var väl lite tänd på sina tjejer eller nåt och tog en snabbis i bilen ? := ) såg lite konstigt ut haha
Citera
2010-11-09, 19:14
Medlem
Är det bara ett par luder eller är det fler? Bytas dom ut med jämna mellanrum eller hur fungerar det? Och varför i helvete är inte snuten där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in