2010-10-29, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wanderleisilva
Rumänskor sa dom på radion! Dumpar tydligen priserna rejält

antagligen,

mig har de frågat "billig sex" när jag har kommit ut från hemköp vid 22-tiden
Citera
2010-10-29, 13:21
Medlem
man kanske skulle åka dit och handla lite mat på hemköp kvällstid och ta med sig en donna hem vilka tider är bäst ???
Citera
2010-10-29, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av silverrejver
man kanske skulle åka dit och handla lite mat på hemköp kvällstid och ta med sig en donna hem vilka tider är bäst ???

Det vet jag inte men hemköp stänger 22.00. Så 21-22 kanske inte är så dumt. Det är då jag brukar handla där. Men åk en bit med bilen så att du upptäcker civilare. Masthuggskyrkan är väl ett bra ställe t.ex? Eller närmare dubbeldäckar-parkeringshuset vid abdra långgatan, på taket.
Citera
2010-10-29, 14:13
Bannlyst
Jag hade en fantastisk träff med en hora en gång. Jag hade varit ute och festat och träffat en tjej och erbjöd mig köra henne hem till sig. JAg var både rattfull och drograttfull, men körde henne ändå ut till kärra på e6'an (helt galet). På motorvägen så visade sig att hon var väninna till min lillebrors tjej. Jag försökte ändå på henne när vi kom fram, men det gick fan inte då.
Hur som helst körde jag hem igen till kungshöjd (300m från rosenlund). Men precis innan jag kom skulle köra in på min gata. Äh, vad fan, man kanske skulle kolla här, bara kolla.
Och otroligt nog stod det en blondin runt 30 precis vid bankomaten (borttagen nu). Så det var bara fråga henne vad det kostade, 500 kr som jag tog ut vid bankomaten.
Sen körde vi den korta sträckan till mig, och när vi kom hem till så bjöd jag henne på det sista amfetaminet, och det tog skruv!
JAg knullade henne säkert 45 mins innan jag kom. Helt otroligt. Hon var så fiiiiin! Jag lovar er!
Okej, jag var otrogen min vanliga tjej, det var jag....
Men nu har hon ändå lämnat mig i söndags, och jag är kåt igen!
Senast redigerad av Zilo 2010-10-29 kl. 14:34.
Citera
2010-10-29, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
Det vet jag inte men hemköp stänger 22.00. Så 21-22 kanske inte är så dumt. Det är då jag brukar handla där. Men åk en bit med bilen så att du upptäcker civilare. Masthuggskyrkan är väl ett bra ställe t.ex? Eller närmare dubbeldäckar-parkeringshuset vid abdra långgatan, på taket.

Men åk en bit med bilen så att du upptäcker civilare. ska jag leta hora och en polis nej men är det mycket snutar där man kanske ska parkera en bra bit därifrån och gå dit och hämta en brud ??
Citera
2010-10-29, 18:22
Medlem
Citat:
Jag hade en fantastisk träff med en hora en gång. Jag hade varit ute och festat och träffat en tjej och erbjöd mig köra henne hem till sig. JAg var både rattfull och drograttfull, men körde henne ändå ut till kärra på e6'an (helt galet). På motorvägen så visade sig att hon var väninna till min lillebrors tjej. Jag försökte ändå på henne när vi kom fram, men det gick fan inte då.
Hur som helst körde jag hem igen till kungshöjd (300m från rosenlund). Men precis innan jag kom skulle köra in på min gata. Äh, vad fan, man kanske skulle kolla här, bara kolla.
Och otroligt nog stod det en blondin runt 30 precis vid bankomaten (borttagen nu). Så det var bara fråga henne vad det kostade, 500 kr som jag tog ut vid bankomaten.
Sen körde vi den korta sträckan till mig, och när vi kom hem till så bjöd jag henne på det sista amfetaminet, och det tog skruv!
JAg knullade henne säkert 45 mins innan jag kom. Helt otroligt. Hon var så fiiiiin! Jag lovar er!
Okej, jag var otrogen min vanliga tjej, det var jag....
Men nu har hon ändå lämnat mig i söndags, och jag är kåt igen!

man kan inte få hyra en madras en stund hos dig va ?? så slipper man knulla tjejen i bilen vi kan ju dela på henne
Citera
2010-10-29, 18:36
Bannlyst
Citat:
Men åk en bit med bilen så att du upptäcker civilare. ska jag leta hora och en polis nej men är det mycket snutar där man kanske ska parkera en bra bit därifrån och gå dit och hämta en brud ??

Ja, det är nog ingen dum idé. Gå in i hemköp med horan, ta hissen ner en våning. Där kan man där kan du ha bilen parkerad på kundparkeringen i underjorden. Då blir de kanske förvirrade. Tjejen kan ju ducka när ni åker ut på andra sidan ifall de skulle vara det.

Att pakera vid grönsaktorget är nog inte dumt. Det går inte att följa efter med bilen dit...
Sen kör österut, typ till gamla ullevi.
Citera
2010-10-29, 19:41
Medlem
Citat:
Ja, det är nog ingen dum idé. Gå in i hemköp med horan, ta hissen ner en våning. Där kan man där kan du ha bilen parkerad på kundparkeringen i underjorden. Då blir de kanske förvirrade. Tjejen kan ju ducka när ni åker ut på andra sidan ifall de skulle vara det.

Att pakera vid grönsaktorget är nog inte dumt. Det går inte att följa efter med bilen dit...
Sen kör österut, typ till gamla ullevi.

kan vi inte va hemma hos dig då du bor ju nära vi kan dela på en hora eller en var vad sägs jag e fett sugen på att prova iallfall
Citera
2010-10-29, 19:57
Bannlyst
Citat:
kan vi inte va hemma hos dig då du bor ju nära vi kan dela på en hora eller en var vad sägs jag e fett sugen på att prova iallfall

jag delar aldrig på en tjej, men här finns ett extremt billigt hotell (utan personal t o m)
http://www.accorhotels.com/gb/hotel-2698-formule-1-formule1-goteborg-syd/index.shtml

tar 5-10 med bil från hemköp...

400 kr
Citera
2010-10-29, 20:16
Bannlyst
Jag ska ner till hemköp snart, kan avlägga en rapport senare...
Citera
2010-10-29, 21:04
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:
Jag bor på otterhällan (500m från rosenlund) och såg civilarna ta en torsk på otterhällegatan. De smögs sig på en bil som hade parkerat bakom gamla skattehuset på otterhällegatan. Jag hade nyss parkerat min egna bil ner södra hamngatan och gick hem därifrån. Snutarna kom i en mörkblå v40, såg 10 år ut och hade många antenner på taket...
Horan var den lille blonderade tjejen som hänger tillsammans med sin horkompisar utanför st andrewskyrkan mittemot hemköp.

Var kommer de hororna ifrån, de gänget?
Något östland eller zigenare eller?
Bara nyfiken....

Haha, fi fan! Jag gick förbi och blev "inspirerad" för ett tag sen. Då var det fortfarande var varmt ute och jag hittade en liten blond tjej. Jag antar att det är hon som avses i flera inlägg ovan? (hej buksvågrar)

Hon hade en rumpa liten som en 6-åring i alla fall ( ) och var från Rumänien. Trevlig och söt. Värd en liten snabbis helt klart!

Citat:

Det är ju ändå ingen James Bond-film.. Bara bylingen inte kan bevisa att pengar bytt hand är det väl inga problem?
Senast redigerad av slemmigsnigel 2010-10-29 kl. 21:09.
Citera
2010-10-29, 22:00
Bannlyst
Rapport.
Kom hem just. De rumänska (?) tjejerna stod i vanlig ordning utanför kyrkan, 3-4st.
Jag såg en fin asiatiska som gick på oxå vid kyrkan. Så jag gick till henne och frågade hur mycket, hon sa 1000. Oh that's too expensive sa jag. ok, 500 sa hon då. I may return later on sa jag.
Det var en mysig tjej 30-35, som jag inte har sett förut. Verkar vara en frilansare utan hallick, och utan bil. Sen gick hon bort mot södra larmgatan. Hon är väl i det området då.

Henne kan jag absolut tänka mig! Mysig och varm tjej.
Har jag inte fått nuppa snart, så blir det något där nere för mig alltså...
Öh. Det är bara köpa lite amfetamin sen går allt naturligt...
(annars känns det nog konstigt tror jag, plus att man får 100% sex)

Citat:
Ursprungligen postat av slemmigsnigel
Det är ju ändå ingen James Bond-film.. Bara bylingen inte kan bevisa att pengar bytt hand är det väl inga problem?

Jag vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in