Citat:
Ursprungligen postat av xul
Var på väg hem från en spelning på Sticky igår kväll säg vid halv tolv-tiden på kvällen och var på väg ner för Hvitfeldtsplatsen när en mörkhyad tjej gav mig slängkyssar och ropade lite efter mig med om jag ville ha kul. Har aldrig varit med om något liknande så jag fortsatte bara gatan ner. Såg två till som stod längs gatan där. Fick lite dåligt samvete att jag inte ens sa nej eller så, men jag blev lite tagen. Var precis mittemot MUG liksom. Inte så diskret och lite förvånad var jag allt.
Rosenlund var helt tomt dock. En hel del poliser på andra sidan vid Brogatan. I varje fall så förstår jag inte riktigt att folk tycker de ser så illa ut. Tjejen som gav mig slängkyssar såg inte alls dum ut. Kanske inte riktigt min stil, men hon var inte ful på något sätt alls.. Ruggigt vågat att stå så nära kaserntorget iaf..
Well, well, jag ville bara få ur mig denna traumatiska upplevelse! Så nu vet ni det=)
Hände mig igår också när jag hade vart på Sticky. Dum som jag är går jag fram till en negress och frågar om vägen, varpå hon börjar prata om att knulla. Jag hade faktiskt ingen tanke på att det kunde vara en hora, men sedan såg jag ju att de var överallt.
Precis när jag lyckats bli av med henne kommer det fram en ny hora och börjar tjata på mig. Då gör jag misstaget att av nyfikenhet fråga vad det kostade, och efter det var det omöjligt att bli av med henne.
Det hela slutade med att jag gav henne hundra spänn för att hon skulle gå