2010-10-30, 15:27
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
Öh. Det är bara köpa lite amfetamin sen går allt naturligt...
(annars känns det nog konstigt tror jag, plus att man får 100% sex)

Jag tycker att det går alldeles utmärkt utan droger.
Citera
2010-10-30, 16:29
Medlem
Varför betala för något som man kan få gratis?
Citera
2010-10-30, 17:47
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonna_je
Varför betala för något som man kan få gratis?

ja varför betala för amfetamin när man kan få det gratis
Citera
2010-10-30, 23:22
Medlem
Kurt1s avatar
Var ute en sväng och kollade läget. Jovisst, fanns det där en del rumänskor, eller snarare rumänska zigenerskor. Inte riktigt den typ av personer som jag vill ta med hem egentligen. Och det där med 300 kr misstänker jag starkt är för "friendship" som ska betalas i förskott och att det sedan kostar en hel del mer för att det ska bli nåt? Eller hur funkar det? Sen gör naturligtvis inte den galna svenska lagstiftningen och eventuella civila poliser som passerar där saken bättre. Nä, tacka vet jag tyska bordeller och FKK-klubbar med sexiga tyskor, fast närhet är naturligtvis bra och om det nu verkligen är 300 kr för knull... hum.
Citera
2010-10-30, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag tycker att det går alldeles utmärkt utan droger.

Inte för mig. Jag vet inte iofs. Jag har bara tagit en hora en gång på rosenlund, och då var jag påtänd av amfetamin och jag hade en skitskön natt med hora som jag bjöd på amfetamin.
Men sen när hon gick hon var runt timme hos mig, så frågade jag om hon behövde (mer) pengar och så sa jag att det låg ytterligare 300 på hallbordet, och att hon kunde ta dem om hon ville.
Kommer inte riktigt ihåg, men jag tror inte hon tog dem.
En sån natt skulle jag gärna vilja ha igen. Kanske var den bästa jag någonsin har haft med någon tjej övht.

Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten

Hmm. Låter konstigt. För mig är det bara en party och sex-drog.
Citera
2010-10-31, 00:12
Medlem
Är det normalt sett mycket snutar i Rosenlund? Hur är egentligen smartaste sättet att "ta med sig" en tjej utan att ha farbror blå i baken ?
Citera
2010-10-31, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
Är det normalt sett mycket snutar i Rosenlund? Hur är egentligen smartaste sättet att "ta med sig" en tjej utan att ha farbror blå i baken ?

Om du tar en henne bil till det billiga hotellet som ligger på söderleden. Vad ska snutarna föra?
De buggar ju inte ditt hotellrum. Hotellet kostar 400 som billigast.
Bor du runt omkring så är det ännu bättre och billigare.
Citera
2010-10-31, 09:37
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Om du tar en henne bil till det billiga hotellet som ligger på söderleden. Vad ska snutarna föra?
De buggar ju inte ditt hotellrum. Hotellet kostar 400 som billigast.
Bor du runt omkring så är det ännu bättre och billigare.

Jag tror i och för sig att en domstol kan se det som att det räcker att man har setts gå iväg tillsammans med en känd prostituerad i Rosenlundsområdet. Jag förmodar i alla fall att det räcker för ett besvärande polisförhör, och vad säger man då? Har någon någon bra förklaring som skulle gå bra att använda? Dessutom vill väl sexsäljaren ha betalning i förskott för att gå iväg och då kan även någon ha sett detta.
Senast redigerad av Kurt1 2010-10-31 kl. 09:41.
Citera
2010-10-31, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag tror i och för sig att en domstol kan se det som att det räcker att man har setts gå iväg tillsammans med en känd prostituerad i Rosenlundsområdet. Jag förmodar i alla fall att det räcker för ett besvärande polisförhör, och vad säger man då? Har någon någon bra förklaring som skulle gå bra att använda? Dessutom vill väl sexsäljaren ha betalning i förskott för att gå iväg och då kan även någon ha sett detta.

Vadå? Man kan väl säga att det inte blev någon affär. De kan ju inte bevisa motsatsen. Det tror jag inte man åker dit på.
Citera
2010-10-31, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten

Haha det e ändå en viss skillnad!
Citera
2010-10-31, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonna_je
Haha det e ändå en viss skillnad!

Spelar roll. Det är ju så billigt nuförtiden ändå att det inte är någon faktor.
Men det är en perfekt drog att ta horor med, och bjuda dem på. Fälttestat av mig själv.
Citera
2010-11-01, 08:08
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Spelar roll. Det är ju så billigt nuförtiden ändå att det inte är någon faktor.
Men det är en perfekt drog att ta horor med, och bjuda dem på. Fälttestat av mig själv.

Vi börjar bli ganska off-topic nu, men amfetamin är väl starkt beroendeframkallande och hör väl knappast till de mindre farliga drogerna? Vill inte vara moralist, men jag vill bestämt hävda att det inte behövs droger för att köpa sex. Tvärtom är det många sexsäljare som nekar kunder när de märker att kunden är påverkad av droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in