2010-06-30, 14:05
Medlem
nuendasts avatar
observera att det är inte många tjejer där och de som finns är ju upptagna då och då. alltså gäller det att vara kvar i området ett tag om man vill hitta nått som passar ens smak... jag passerar området då och då och ser ett och annat, men jag fixar "mitt" på annat håll...
Citera
2010-07-13, 10:11
Bannlyst
Var förbi där vid 12-tiden i går. Såg 2 flickor. En ful mulatt och en fin slampig blond tjej. Dom stod 50-100 meter ovanför hemköp. Nedanför stod en bil parkerad med en blatte i som jag antar var åtminstone mulattens hallick.

Är grundprincipen vad gäller ludrena där att de svenska är utan hallick och de utländska med?
Citera
2010-07-13, 20:37
Medlem
pinkers avatar
vet inte det där men civila poliser är där 24/7 och börjar köra efter dig om du tar en av ludren i bilen .
priserna på ludret ligger på 700kr på dem utländska, svenskarna som är runt 40 ligger runt 500 tror jag.
om du verkligen är desperat åk över till tyskland 300kr tur o retur med ryanair där kostar ludred 20-25euro och du kan välja bland flera hundra

peace out ! :0
Citera
2010-08-06, 20:06
Medlem
GrotteKvarnens avatar
nån som varit runt och sett hur det ser ut på rosenlund? nu efter lagen ska bli strängare...
Citera
2010-08-08, 01:49
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrotteKvarnen
nån som varit runt och sett hur det ser ut på rosenlund? nu efter lagen ska bli strängare...

Jepp vart där ikväll och kollade, såg 2 st horor och en bil med väntande horor i, så det är full aktivitet där.
Citera
2010-08-21, 03:02
Medlem
Rör sig en hel del där just nu.
Citera
2010-08-21, 22:25
Medlem
danny79s avatar
Men vad e de för folk som rör sig där nu då?
Citera
2010-08-22, 01:22
Medlem
KurdistansHogstaBergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danny79
Men vad e de för folk som rör sig där nu då?

var där både igår och idag, det är så att jag lirar på ett internet caffé i närheten. när de regnar så står dem med paraply och då helt plötsligt såg man skit många utav dem, sedan så går dem fram till en och håller på. Btw ingen utav luddren snackar svenska vilket gör de hela svårare o förhandla.
Skit i att knulla dem, ett massa hallickar man vet aldrig med dem, samt polisen så ta o runka istället
Citera
2010-08-23, 10:47
Bannlyst
Det var ingen som sprang midnattsloppet där?
Gick ju precis förbi. Då kunde man ju stanna å få sig ett skjut om man var trött
Citera
2010-08-24, 15:10
Bannlyst
Hur funkar det? Vilken tid bör man dra dit? Hur mycket tar de samt hur mycket kan man pruta? Ifall man inte har någon bil, hur blir det då?

Å hur vet man att de är prostituerade? Ifall man ser dem från 20-50 meter alltså. Klär de sig på ett sätt som är oundvikligt att undgå?
Citera
2010-08-28, 14:22
Medlem
pinkers avatar
finns en del tjejer nu rysskor eller nåt rätt fina :=) och sen några svarta.
tror priset ligger runt 500kr för en snabbis i bilen eller så säger dem around corner som jag inte vet vad dem menar ( har dem eget ställe där ? )

thats it :0

någon som vill byta lite nr till tjejer ?

pm<
Citera
2010-09-14, 18:17
Medlem
joelkuntos avatar
Jag var i Rosenlund i helgen och letade bara för att se om det verkligen fanns några där!

Först kom det fram en svart till mig och sa "500!?!" men det verkade osäkert så vandrade vidare
och sen sprang det fram 4 ryss kvinnor och den ena slet ner jeansen och visade röven och
sa "500 suck and fuck" så mina vänner gick med dem in i ett par buskar och höll på i ca 5 minuter.

kan säga att det va kö till dem också så det måste ju dra in lite!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in