2008-10-25, 21:43
Medlem
red_addictions avatar
Kommer bli en del festande i danska huvudstaden framöver och tänkte höra om någon hade något bra tips på nattklubbar? Lär ju finnas en hel del.

Är mest intresserade av klubbar med medelåldern 20-25 år, gärna ganska stora med mycket folk.
Citera
2008-10-28, 19:55
Avslutad
Är oxå nyfiken på detta! ingen som vet något?
Citera
2008-10-30, 21:20
Medlem
A.Karnovs avatar
För min del blir det alltid ett besök på NASA när man är i Köpenhamn. En trevlig klubb i en mindre lokal, Bra atmosfär med extremt duktig barpersonal. Något som Sverige är långt ifrån...
Citera
2008-10-31, 20:55
Medlem
red_addictions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Karnov
För min del blir det alltid ett besök på NASA när man är i Köpenhamn. En trevlig klubb i en mindre lokal, Bra atmosfär med extremt duktig barpersonal. Något som Sverige är långt ifrån...

Ligger det i centrala Kph?
Citera
2008-11-01, 01:45
Medlem
A.Karnovs avatar
Det gör det.
Det ligger på Gothersgade 8F DK 1123 det är i närheten av kongens nytorv och nästan precis vid D'Angleterre.
www.nasa.dk
Citera
2008-11-01, 09:15
Medlem
red_addictions avatar
hmm okej verkade inte riktigt vara i stil med det jag söker, men tack ändå
Citera
2008-11-02, 16:13
Medlem
Vega tror jag passar dig: http://www.veganatklub.dk/
Citera
2008-11-02, 16:22
Medlem
st0ckiss avatar
La Hacienda tror jag den heter ligger två min från tågstationen med taxi.
Riktigt schyst klubb, har 2 våningar med olika musikstil, översta våningen brukar vara normal klubbmusik medans undre våningen kör lite mer åt technohållet.

Har även gratis öl vissa kvällar
Citera
2008-11-02, 20:45
Medlem
red_addictions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
La Hacienda tror jag den heter ligger två min från tågstationen med taxi.
Riktigt schyst klubb, har 2 våningar med olika musikstil, översta våningen brukar vara normal klubbmusik medans undre våningen kör lite mer åt technohållet.

Har även gratis öl vissa kvällar

Den har vi faktiskt tänkt gå till flera gånger man aldrig blivit av . Får ta och prova! Stod på deras hemsida att brudar hade fri bar vissa kvällar, låt mycket lockande (och farligt) haha
Citera
2008-11-02, 21:11
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av red_addiction
Den har vi faktiskt tänkt gå till flera gånger man aldrig blivit av . Får ta och prova! Stod på deras hemsida att brudar hade fri bar vissa kvällar, låt mycket lockande (och farligt) haha

Den är väl värt ett besök. Riktigt schyst klubb.
Ja det stämmer nog, brudar har fri bar och killar får gratis öl Drog dit med några polare för nåt år sedan, kom dit vid 23tiden på kvällen, åkte inte hem förrän 08 morgonen därpå, askalas Hade kul där hela natten, dog typ aldrig ut
Citera
2008-11-02, 23:55
Medlem
Alfons Åbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Den är väl värt ett besök. Riktigt schyst klubb.
Ja det stämmer nog, brudar har fri bar och killar får gratis öl Drog dit med några polare för nåt år sedan, kom dit vid 23tiden på kvällen, åkte inte hem förrän 08 morgonen därpå, askalas Hade kul där hela natten, dog typ aldrig ut

Vad kostade inträdet då?
Citera
2008-11-03, 00:25
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons Åberg
Vad kostade inträdet då?

50 danska.
Här är hemsidan: http://www.discotekin.dk/v2b/in_info_la.php
Citera
  • 1