• 1
  • 2
2001-07-10, 06:53
Medlem
Vill fa i mig lite nandrolone sa jag kan vaxa till mig,men vill slippa alla biverkningar,sarskilt den me kuken!
Vad kan jag ta o vilke saljeri GBG?
Skriver fran USA, tangenter saknas
Citera
2001-07-13, 01:46
Medlem
Nandrolone

Nandroloner kan orsaka "deca dick" dvs potens problem.
Boldenone är ett bra substitut utan samma
biverkningar.
Citera
2001-07-17, 01:20
Nandrolone

Ok men ger denna bra muskelökning? Jag har dessutom hört att i stort sett alla dopingmedel ger potensproblem...
Vart kan jag köpa d isf, jag bor i GBG så d skulle va bra om d gick att få tag på här.
Citera
2001-07-19, 08:24
Medlem
Nandrolone

Ja,alla steroider kan orsaka potens problem,
dock är nandrolon extra dåligt i detta avseende.Ta alltid Clomid med kurerna för att
hindra detta till viss grad.
Bor också i GBG-varför inte fråga nån på gymet?
Citera
2001-07-19, 10:38
Medlem
Nandrolone

Klart jag kan fråga men jag vet ju inte vilka som säljer, har precis flyttat till GBG... Satte upp en lapppå anslagstavlan i gymmet me min e-mail men fick inga svar.
Du råkar inte veta vart man kan få tag på detta? Jag måste ha d ganska snabt för jag har haft lite otur med en bristning en längre tid o behöver lägga på mig lite igen.
Citera
2001-07-19, 10:47
Medlem
Nandrolone

E d dyrt me nandrolone lr boldone? Vilken av dessa e bäst??
Citera
2001-07-20, 10:07
Medlem
Nandrolone

DECA/NANDROLONE 2ML/NORMA RUNT 130-150KR
DU MÅSTE ANVÄNDA NÅGON TESTO
SAMT CLOMID ELLER PREGNYL EFTER DIN KUR.
Citera
2001-07-20, 14:12
Medlem
Nandrolone

Hur länge räcker detta? Friidrottarna tar ju nandrolone, finns d nån särskild orsak till detta???
Ovan står d att"nandrolone e extra dålig på detta", vad menas med det? Att d e stor risk för potensproblem lr tvärtom?
Vilka andra medel kan man ta med låg biverkning innom detta området, vad kostar dom o Var Kan JAG Få tag på dessa?!
Citera
2001-07-20, 14:16
Medlem
Nandrolone

Mitt e-mail e snartstor@hotmail.com, skriv! Skriv gärna om ni säljer för jag har lite brottom, ska va me på sm(inte b-building...)om bara 2 månader!!!
Citera
2001-07-20, 18:02
Medlem
Nandrolone

maila mig.
Citera
2001-07-20, 23:12
Medlem
Nandrolone

Du ska inte behöva betala mer än 90-100kr
för Norma Deca.
Nandrolone är känt för att orsaka potensproblem,troligen för att det inte stimulerar nervsystemet som testosteron.
Därför brukar man kombinera med testosteron.
Friidrottare använder INTE nandrolone!
Orsaken att de åkt fast för det är troligen
en naturlig omvandling av testo till nandro i kroppen.INGEN med vett i skallen skulle ta nandrolone eftersom det är så lätt att spåra.
Om jag var du skulle jag skita i deca och ta testosteron i stället.Du får ca 500-750mg testosteron till priset av 200mg nandrolone!
Dessutom är det MYCKET mer effektivt.
Kombinera med lite "ryssar" så får du en dunderkur!
Citera
2001-07-21, 01:58
Medlem
Nandrolone

Ok, d låter bra men jag har fortfarande inte fått tag på detta. Har inte varit på gymet på ett tag heller pga en bristning i bröstet o låret...
Testesteron låter ju bra men hur länge skulle 500mg räcka?Hur länge ska jag hålla på med min kur?
Om du som är här kan sälja innom GBG lr nån plats i närheten så e jag villig att köpa!
Kan man ta detta oralt? Skulle va mycket enklare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in