2001-05-25, 19:40
Medlem
Jag hade tänkt mig en kur som inte ger någon enorm tillväxt, utan bara bra tillväxt så att säga. Inte så att man exploderar.
Tänkte ta en svag dos dianabol, typ 3 tabletter om dagen...vad tror ni om det?
vad behöver jag mot biverkningarna? (Vill ABSOLUT INTE ha några som helst biverkningar, eller ens risk...)
Citera
2001-05-25, 23:11
Medlem
Liten kur...

Vill du inte ha någon risk för biverkningar ska du hålla dig till kreatin och proteinpulver...

satsa på max-ot så får du ordentlig tillväxt ändå.... Beskrivning på max-ot hittar du här:

http://www.ast-ss.nu

Det finns inte steroider utan risk för biverkningar....
Citera
2001-05-25, 23:25
Medlem
Liten kur...

Enda sättet att vara helt riskfri är att inte preppa alls, men visst en låg dos dianabol är oftast inga problem för de flesta. 4 tabs (20mg) om dagen i 6-7 veckor borde ge ganska bra ökningar om det är första gången.

Men det finns ju säkrare val än dianabol. Primobolan tex, men det är tyvärr ganska dyrt. Eller deca durabolin. Har du sprutfobi? Isf kan du byta dianabolen mot winstrol för en säkrare kur. Winstrol aromatiserar nämligen inte så det är ingen risk för bitchtits. 20mg om dan i 6-7 veckor där också borde ge en hel del styrka och hyfsad massa för en nybörjare.

Se till att ha clomid efter kuren och nolvadex till hands om du kör d-bol, man vet ju aldrig hur du reagerar om det är första gången.
Citera
2001-05-26, 00:56
Medlem
Liten kur...

Tack för svaren.
Givetvis förstår jag att det är omöjligt att kura HELT riskfritt, men man vill ju minimera riskerna så långt det går. Jag vet att dianabol inte är bäst där, men jag vill ta något oralt, inga sprutor. Har aldrig kurta förut, så jag vet inte vilka ökningar man kan räkna med, men som sagt, jag vill inte öka enormt så folk förstår så att säga..
Winstrol är alltså att föredra framför dianabol vad gäller biverkningar..ok..
behöver jag clomid och nolvadex om jag kör winstrol? (vill som sagt hellre ta för mycket anti-biverknings-grejer än för lite..)
doser?
Citera
2001-05-26, 01:00
Medlem
Liten kur...

Förresten, på winstrol, räcker 20 mg om dagen eller skrev du fel? på sustanon_scandinavias sida står det att man bör inta 200 mg om dagen...
Citera
2001-05-26, 01:37
Liten kur...

200 mg måste vara ett tryckfel, det är en EXTREMT hög dos. Levern skulle nog inte alls må bra av det. Det vanliga är att man håller sig mellan 20-50mg/dan.

Iaf så behöver du inte nolvadex om du bara kör winstrol eftersom det inte aromatiserar till östrogen. Clomid är lika bra att köra efter kuren om du får tag på det. Exempel på kur:

v1. 20mg winstrol/dag
v2. 20mg winstrol/dag
v3. 20mg winstrol/dag
v4. 20mg winstrol/dag
v5. 20mg winstrol/dag
v6. 20mg winstrol/dag
v7. 20mg winstrol/dag
v8. 100mg clomid/dag
v9. 50mg clomid/dag

Detta borde ge dig bra styrka och en del massa utan biverkningar och misstänksamma blickar.
Citera
2001-05-26, 10:16
Medlem
Liten kur...

Ok, tack för svaret...jag råkade visst läsa fel, det var ett annat preparat som det var 200 mg av :) Lite synd att winstrol är så j-vla dyrt bara, 95 spänn om dagen skulle det kosta...
Citera
2001-05-27, 01:13
Medlem
Liten kur...

Men du, om du ändå inte tänker bli jättestor, varför inte köra ren? det finns en hel del obehagliga effekter...
Citera
2001-06-22, 01:27
Medlem
Liten kur...

Är det nån som vet adressen till sustanon_scandinavias sida eller nån annan sida med info om steroider?
Citera
2001-06-22, 13:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Liten kur...

http://www.geocities.com/sustanon_scand/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem