Vet inte om det här är under rätt rubrik, men iaf.
Jag har nyligen köpt ny dator och tänkte föra över lite filmer till min mp3 (Creative Zen W). Problemet är när jag kopplar in den till datorn via USB kommer det upp två alternativ: 1, "Gör Ingenting" 2, "Öppna i Windows Media Player". På min gamla dator kom det upp ett alternativ till som va att öppna enheten som vilekn vanlig hårddisk som helst för att kunna lägga över filer. Någon som kan hjälpa mig?
Fick ett tips om att avinstallera Windows media player men det funkade inte heller? Skulle också kolla plug and play inställningarna, men hur hittar man dom?
har testat drivrutinerna på deras hemsida och cd skiva som följde med mp3spelaren när jag köpte den. Blev ingen skillnad förutom att det installerades en massa onödiga Creative program som bara tar prestanda.
Gå in i diskhanteraren borde ligga under administrationsverktyg >datorhantering i kontrollpanelen i Vista vilket jag antar du har. Den gör det på XP iaf. Kolla så att inte enhetsbokstäverna krockar om du ser spelaren där så byt till en ledig enhetsbokstav
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!