Idag, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hade en granne förr som jobbade där när han var yngre.

Frågor på det?
Näe, jag släpper det. Du verkar inte änå inte kunna ge något trovärdigt svar. Jag tolkar det hela som att du bara hittar på. Antagligen har du sett att det tillsätts vatten med syrupen där du tar läsk, och därför tolkat det på ditt lilla oerfarna sätt.
Citera
Idag, 19:47
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Näe, jag släpper det. Du verkar inte änå inte kunna ge något trovärdigt svar. Jag tolkar det hela som att du bara hittar på. Antagligen har du sett att det tillsätts vatten med syrupen där du tar läsk, och därför tolkat det på ditt lilla oerfarna sätt.

Okej, blev du lite ledsen nu när din favorit restaurang inte ger riktig läsk?
Citera
Idag, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Okej, blev du lite ledsen nu när din favorit restaurang inte ger riktig läsk?
Det är säkert tio år sedan jag senast åt på Max. Jag tycker, eller tyckte inte då, att de har goda burgare, så enkelt är det.

Däremot tror jag inte det minsta på att de serverar "fulcola" som de dessutom spär ut med för mycket vatten, och sedan kallar för Coca Cola. Din "före detta granne" ser jag knappast som en trovärdig källa.
Citera
Idag, 20:06
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det är säkert tio år sedan jag senast åt på Max. Jag tycker, eller tyckte inte då, att de har goda burgare, så enkelt är det.

Däremot tror jag inte det minsta på att de serverar "fulcola" som de dessutom spär ut med för mycket vatten, och sedan kallar för Coca Cola. Din "före detta granne" ser jag knappast som en trovärdig källa.

Okej, du får tro vilket som!

Trevlig kväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in