Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 17:34
  #2737
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Stripsen är ändå bäst bland "snabbställena".

Inte på Max iaf.. Potatis med skal på.. usch
Citera
2024-04-15, 19:18
  #2738
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
På Max? Eller menar du Frasses?

Den här tråden handlar om Max.
Citera
2024-04-15, 20:26
  #2739
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Den här tråden handlar om Max.
Förvisso, men det jämfördes med Frasses innan.
För övrigt är strips det sämsta hos Max, hamburgare av Max tillverkning har jag ingenting emot.
Citera
2024-04-16, 10:51
  #2740
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
Förvisso, men det jämfördes med Frasses innan.
För övrigt är strips det sämsta hos Max, hamburgare av Max tillverkning har jag ingenting emot.

Håller med. Stripsen är förjävliga. Är det verkligen meningen att det ska vara potatisskal kvar? Eller är det bara jag som har råkat fått det dom senaste gångerna? Kan inte minnas att det var så förr.

Jag brukar numera åka till både Donken (strips) och Max (burgare) när det vankas snabbmat. Värt besväret.
__________________
Senast redigerad av Vanstertrollet 2024-04-16 kl. 10:55.
Citera
2024-04-17, 08:56
  #2741
Medlem
Pentaxmans avatar
Jag tycker Max Grande Chicken är överlägsna alla andra kycklingburgare på snabbmatskedjorna. Tycker dock Donkens små kycklingburgare är överlägsna Max små, det är bara Grande Chicken jag tycker är riktigt bra från Max. Max vanliga hamburgare brukade jag tycka va bäst, men senaste åren har antingen Max blivit sämre eller både Donken och BK blivit bättre, för väljer hellre någon av de senare. Pommes är Max jämna med BK, Donken är absolut överlägsna där. Men Max har bästa dippen, Green garlic.

Tycker också att Max kan ha ruggigt bra deals ibland, där är de också ledande.
Citera
2024-04-17, 19:28
  #2742
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentaxman
Jag tycker Max Grande Chicken är överlägsna alla andra kycklingburgare på snabbmatskedjorna. Tycker dock Donkens små kycklingburgare är överlägsna Max små, det är bara Grande Chicken jag tycker är riktigt bra från Max. Max vanliga hamburgare brukade jag tycka va bäst, men senaste åren har antingen Max blivit sämre eller både Donken och BK blivit bättre, för väljer hellre någon av de senare. Pommes är Max jämna med BK, Donken är absolut överlägsna där. Men Max har bästa dippen, Green garlic.

Tycker också att Max kan ha ruggigt bra deals ibland, där är de också ledande.

Jag håller halvt med. När man får kycklingen som bäst så är det den bästa men jag tycker att det är lite halvt som halvt. Förra gången jag käkade en så var den degigt fritering tillsammans med väldigt ojämn kyckling.

Det största problemet är att max verkligen dränker maten i dressing. När jag grillar egna burgare så brukar jag ta ~1tsk dressing per burgare, max tar typ 2 msk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback