2011-09-14, 22:28
Medlem
Zukvalj2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radioapa
Jag föredrar MAX före BK Och McDonalds.

Vad är det du föredrar med MAX framför BK och MC? Smaken?
Citera
2011-09-15, 07:25
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zukvalj2
Vad är det du föredrar med MAX framför BK och MC? Smaken?

Han gillar inte hamburgare helt enkelt.
Citera
2011-09-15, 17:17
Medlem
Igloons avatar
Äter på MAX helst dom få ggr det blir burgare. Pga express kassorna, är det inget Mcdonald's och BK borde satsa på?
Citera
2011-09-15, 22:42
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Han gillar inte hamburgare helt enkelt.
Nej utan hellre potatisburgare från Max.
http://www.testfakta.se/livsmedel/article14869.ece
Citera
2011-09-16, 03:58
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjved
Nej utan hellre potatisburgare från Max.
http://www.testfakta.se/livsmedel/article14869.ece

Precis!
Exakt vad jag menade.
Citera
2011-09-19, 16:09
Medlem
Cyklade bort till Max i Flygstaden här i Halmstad för ett par år sedan, rejält bakfull och hungrig. Vi var första gästerna den förmiddagen och när jag skulle ta läsk så flög ca 1 miljon bananflugor iväg från munstycket till läskapparaten! Var så jävla hungrig att jag inte orkade klaga, utan hällde bara ut läsken och tog vatten istället. Min man tog läsk och när han druckit upp så låg det kanske 20 döda flugor i botten på hans mugg, jag dog nästan av skratt!! Vi har inte varit där sen dess, och kommer aldrig mer att åka dit!
Citera
2011-09-22, 18:08
Medlem
freedom291s avatar
Hela momssänkningen går till kunderna (Max hamburgerrestaurang)

Läst just detta trevliga pressmeddelande
http://max.se/nyheter.aspx?id=1277
Max ska alltså ge hela momssänkningen till kunderna vilket i sin tur skall ge ca 150-200 nya jobb. Mycket trevligt initiativ medtanke på att max är min favorit hamburgerrestaurang men framförallt att det kan leda till att fler restaurang gör samma sak.

Så vad tror ni, får vi en dominoeffekt?
Citera
2011-09-22, 18:12
Medlem
Rainst0rms avatar
Om en kedja sänker sina priser, brukar konkurrenterna haka på. Annars riskerar de att mista många kunder. Så är det i teorin, men eftersom att Max inte finns på lika många ställen som McD och Burger King, så kanske det blir annorlunda. Med hamburgerrestauranger, så avgör främst platsen vilken man går till.
Senast redigerad av Rainst0rm 2011-09-22 kl. 18:15.
Citera
2011-09-25, 21:16
Medlem
Väldigt bra gjort av Max, föredrar Max framför andra hamburgerkedjor redan men dom har alltid varit lite dyrare än t.ex BK och McD så det är en fördel. Och sen så kanske dom andra hakar på också så det vore ju ännu bättre.
Citera
2011-09-26, 04:51
Bannlyst
Frågan är ju hur länge priserna hålls nere. Snart kommer väl samma ursäkter(helt giltiga iofs men det kommer vara något skumt med dom i detta fallet) om att inköpspriserna stiger och så är de på samma nivå som alla andra igen.
Citera
2011-10-09, 05:35
Medlem
Konstig beställningsrutin på Max

Är det bara jag som tycker att det är en väldigt konstig beställningsrutin på Max när man kommer lite mer norrut?
Här i Götet så gör man som vanligt folk. Man går fram till kassan och beställer det man vill ha och betalar för det.
"Råkade" komma till Gävle för någon vecka sedan och de tyckte att det var normalt att man fick
gå till 2 kassor. Först en som man beställer käket i... sedan får man upprepa beställningen i kassa
nummer 2 och betala. Varför ska de krångla till det? Eller är det alltid så omständigt uppe i norrland?
Citera
2011-10-09, 05:52
Medlem
Samma krångel på mitt lokala Max i värmland. Även på nåt random Max som jag var på i Örebro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in