Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
Håller med. Stripsen är förjävliga. Är det verkligen meningen att det ska vara potatisskal kvar? Eller är det bara jag som har råkat fått det dom senaste gångerna? Kan inte minnas att det var så förr.
Jag brukar numera åka till både Donken (strips) och Max (burgare) när det vankas snabbmat. Värt besväret.
Nej att skalet är på deras Crispy Fries är en del av 'hypen' de försökt bygga upp. Pommesen på Max är nog ett av de konstigaste fenomenen jag stött på där jag själv känner mig som en alien när jag jämför min egna åsikt med folk runtom mig. Oavsett om det är en familjemedlem eller en kompis, eller någon på jobbet, så hör jag ofta "Max har godaste pommesen, deras crispy fries är överlägset bäst". Folk pratar t.o.m om att åka omvägar för möget. Själv tycker jag att de sällan är varma, man får 90% stumpar och lycka till att dippa stumparna i dippen du köpt till.
Okej, kan ha viss förståelse för att Burger King's lite tjockare pommes är en vattendelare. Jag gillar dem själv men kan såklart förstå om folk tycker de är för tjocka. Mcdonalds däremot kör väl ganska safe men du får ju mindre stumpar än Max iaf.