2019-07-04, 11:27
Medlem
Hoppas inte kedjan får dåligt rykte av den hårdslående rapparen Rocky ASAP som
var inblandad i bråk inne på Hötorgsrestaurangen häromkvällen ...
Citera
2019-07-04, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie

Borde dra nytta av att tafsande afghaner åker på stryk vid deras restauranger.
Citera
2019-07-04, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie

Tycker själv att snabbmatskedjor på flera våningar och med osäkra trappor skall man vara
försiktig med ...
Citera
2019-07-04, 12:16
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KristusKorus
Åt just för första gången en Umami Halloumi på MAX! Vilken SUPERGOD veggo burger! Har aldrig ätit veggo förut på MAX skall tilläggas, och nu ångrar jag mig rejält För många gånger har jag ätit det tunga koköttet och nu äntligen något mildare för magen.

Kan VERKLIGEN tipsa om denna jättegoda hamburgare, för alla med lite ont i magen, som inte innehåller något soja skojeri Hehe.

Den innehöll lite annan sallad också, som verkligen var smarrig.

VILKEN BURGER!
Här kan du läsa om vilken miljöskam du bör känna:
(FB) Halloumi är antagligen sämre för miljön och för hälsan än kött

Den kommer naturligtvis att försvinna ganska snabbt från Max. Den finns bara där för att lättledda människor lider av miljöskam. Nu försvann den anledningen.

Har aldrig förstått mig på syftet att "Kopiera kött" åt en vegetarian. En äkta vegetarian äter sallad. Han behöver inte äta grönsaker, eller ost i detta fall, utklätt till kött.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2019-07-04 kl. 12:19.
Citera
2019-07-04, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Här kan du läsa om vilken miljöskam du bör känna:
(FB) Halloumi är antagligen sämre för miljön och för hälsan än kött

Den kommer naturligtvis att försvinna ganska snabbt från Max. Den finns bara där för att lättledda människor lider av miljöskam. Nu försvann den anledningen.

Har aldrig förstått mig på syftet att "Kopiera kött" åt en vegetarian. En äkta vegetarian äter sallad. Han behöver inte äta grönsaker, eller ost i detta fall, utklätt till kött.

Jag har aldrig sagt att jag är vegetarian Jag äter den för att den smakar så gott och inte skär sig i maggen. Miljön skiter jag i, hi hi.
Senast redigerad av KristusKorus 2019-07-04 kl. 13:13.
Citera
2019-07-14, 19:41
Medlem
Min favoritburgare på Max är Triple Cheese och tänkte ge "plant beef" en chans men det var ett misstag då "köttet" inte smakade ett skit och var konstistenslöst. Blir riktigt kött för mig i fortsättningen.....
Citera
2019-07-14, 19:51
Medlem
Jag tycker inte att deras hamburgare är mycket att ha, dock gillar jag deras senapsdip, jag är
också noga med att alltid bära min SD-nål när jag är där.
Citera
2019-07-30, 21:58
Medlem
Brenton.Tarrants avatar
MAX - Sveriges vidrigaste hamburgare?

När Max etablerade sig i och öppnade restauranger i södra Sverige,så var dom fram tills något år sedan i särklass bäst av dom tre stora övriga två McDonalds och Burger King. Nu äter jag inte ofta på något av dom där WT-kedjorna utan gör mina egna burgare när jag blir sugen.

Men sist jag åt på Max slängde jag hälften av maten, det var så vidrigt, smaklöst, sliskigt det var ungefär samma klass som McDonalds, känns som ledningen har mottot "skit i smaken och kvalitén vi är ändå ett självspelade piano"

Har hört liknade klagomål av bekanta mot Max.

Någon mer som gjort samma notering att Max har gått ner sig och blivit riktigt uselt om vi jämför 5-10år bakåt i tiden?

-
Citera
2019-07-30, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brenton.Tarrant
När Max etablerade sig i och öppnade restauranger i södra Sverige,så var dom fram tills något år sedan i särklass bäst av dom tre stora övriga två McDonalds och Burger King. Nu äter jag inte ofta på något av dom där WT-kedjorna utan gör mina egna burgare när jag blir sugen.

Men sist jag åt på Max slängde jag hälften av maten, det var så vidrigt, smaklöst, sliskigt det var ungefär samma klass som McDonalds, känns som ledningen har mottot "skit i smaken och kvalitén vi är ändå ett självspelade piano"

Någon mer som gjort samma notering att Max har gått ner sig och blivit riktigt uselt om vi jämför 5-10år bakåt i tiden?

-

Jag håller med helt.
Citera
2019-07-30, 22:03
Medlem
Jo, de har faktiskt blivit brutalt sämre. Inget snack om saken.
Citera
2019-07-30, 22:04
Medlem
cybergrodans avatar
Nu äter jag bara vego så för min del har Max bara blivit bättre, finns nog ingen kedja i Sverige som har så många vegoalternativ som Max (dessutom är det gott). Det enda jag har reagerat på är priserna. Visst har Max alltid varit dyrare än t.ex. Mc Donalds (som jag visserligen inte ätit på flera år), men det börjar bli sinnessjukt höga priser. Ibland när jag inte orkar laga mat eller lär käka på vägen så stannar jag på Max och köper bara en burgare, kostar typ 70 spänn utan tillbehör?!
Citera
2019-07-30, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brenton.Tarrant

-
Har de verkligen varit bra? Var det inte bara att de var lite underdog? Tycker att de alltid varit mest salt och socker (och mkt bröd).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in