Vet inte varför, men mozilla firefox vägrar att starta så jag antar att jag måste installera om det. Nu är det så att jag har säkert femtio stycken favoriter/bookmarks sparade som jag inte vill bli av med. Finns det något sätt jag kan spara dessa på så att de inte försvinner när jag installerar om? De borde väl ligga någonstans på datorn? Var?
Testa titta i C:\Users\username\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\ Profiles ifall du har Windows Vista, borde vara något liknande i XP. Där under har i alla fall jag en mapp med bookmarkbackups.
Senast redigerad av mamooshka 2008-10-23 kl. 14:58.
Testa titta i C:\Users\username\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\ Profiles ifall du har Windows Vista, borde vara något liknande i XP. Där under har i alla fall jag en mapp med bookmarkbackups.
Har xp och kan inte hitta den Heter mappen bookmarksbackups?
Tryck Windowsknapp+R för att få upp Run, skriv %APPDATA%\Mozilla\Firefox\Profiles\ där och tryck enter, då borde du komma till din profil. Går du in i din profilmapp där så ska det finnas bookmarkbackups där.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!