2008-10-23, 13:15
Medlem
Knullkungens avatar
Ibland finns det inlägg här på FB som får 0 svar. Kan detta bero på att moderatorerna komnspirerar och skickar ut PM till användare om att inte skriva i vissa trådar?
Citera
2008-10-23, 13:35
Medlem
debeos avatar
Nej, jag kan inte finna några belägg för det.
Citera
2008-10-23, 13:47
Medlem
vah skcika ut pm till hela fb? då skulle du väll ha fått massa sådana eller?
Citera
2008-10-23, 14:00
Medlem
Spår av nötters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorligan
Hej, detta PM har skickats till alla utom Knullkungen. Posta absolut inte i tråden Flashbackkonspiration - inlägg får ej svar!.

Varför vet vi inte.

Oh my :O
Citera
2008-10-23, 19:34
Medlem
Robbadobbs avatar
nej men dom mörkar andra saker, som flashbackfester/möten och salamander historien (varje gång jag tar upp salamander så låses tråden).
räkna med att denna låses snart!

Någon annan får förklara salamanderhistorien...
Citera
2008-10-24, 00:20
Medlem
backflash21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
nej men dom mörkar andra saker, som flashbackfester/möten och salamander historien (varje gång jag tar upp salamander så låses tråden).
räkna med att denna låses snart!

Någon annan får förklara salamanderhistorien...

Ssssch!!!!
Citera
2008-10-24, 10:25
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av photek
Fick mitt första konto ghengiskhan avstängt nyligen, som anledning stod det troll, kanske har något att göra med dessa salamandrar?

Hänger en del på forumet på vaken.se och alla som kommer till flashback och skriver något verkar försvinna efterhand .. men är säkert bara ett sammanträffande.

Jag har inte sett NÅGON bli bannad från flashback utan goda skäl. Skäl är exempelvis varningar man tilldragit sig för att man inte kan lyssna och fatta vilka netikettsregler som gäller på forumet eller att det kliar så mycket i fingrarna att man inte kan låta bli att regga nya användare och komma tillbaka under den tid man är avstängd.

Det är dessutom så att både foliehattar och vakthundar blivit avstängda, deras åsikter är utan betydelse, bara hur bra eller dåligt de kan följa reglerna för forumet. Jag kan ge exempel på folk från bägge sidor som blivit avstängda och lista skälen till varför. Du som påstår att folk blir bannade härifrån för ingenting kanske kan langa upp lite konkreta bevis för den saken också? Jag menar, om nu inte gengiskhan var ett troll så går väl det att reda ut? Men om det rent hypotetiskt skulle visa sig att den användaren anslutit från samma ip-adresser som gamla avstängda användare så har du inte mycket att komma med, eller hur?

Som en sidonot så har jag dessutom bara sett foliehattar (Powerboy är väl närmast den jag tänker på) uttryvkligen skriva att folk borde bannas för sina åsikters skull (han skrev att han hade bannat mig direkt om han var mod).

Men visst, lycka till med dina konton!

PS. Det där med att folk från vaken tenderar att försvinna från FB är helt korrekt och ingen slump. De är nämligen gravt överrepresenterade när det gäller att inte kunna sköta sig. Jag undrar om det beror på ålder eller bristande mognad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in