Citat:
Ursprungligen postat av photek
Fick mitt första konto
ghengiskhan avstängt nyligen, som anledning stod det
troll, kanske har något att göra med dessa salamandrar?
Hänger en del på forumet på vaken.se och alla som kommer till flashback och skriver något verkar försvinna efterhand

.. men är säkert bara ett sammanträffande.
Jag har inte sett NÅGON bli bannad från flashback utan goda skäl. Skäl är exempelvis varningar man tilldragit sig för att man inte kan lyssna och fatta vilka netikettsregler som gäller på forumet eller att det kliar så mycket i fingrarna att man inte kan låta bli att regga nya användare och komma tillbaka under den tid man är avstängd.
Det är dessutom så att både foliehattar och vakthundar blivit avstängda, deras åsikter är utan betydelse, bara hur bra eller dåligt de kan följa reglerna för forumet. Jag kan ge exempel på folk från bägge sidor som blivit avstängda och lista skälen till varför. Du som påstår att folk blir bannade härifrån för ingenting kanske kan langa upp lite konkreta bevis för den saken också? Jag menar, om nu inte gengiskhan var ett troll så går väl det att reda ut? Men om det rent hypotetiskt skulle visa sig att den användaren anslutit från samma ip-adresser som gamla avstängda användare så har du inte mycket att komma med, eller hur?
Som en sidonot så har jag dessutom bara sett foliehattar (Powerboy är väl närmast den jag tänker på) uttryvkligen skriva att folk borde bannas för sina åsikters skull (han skrev att han hade bannat mig direkt om han var mod).
Men visst, lycka till med dina konton!
PS. Det där med att folk från vaken tenderar att försvinna från FB är helt korrekt och ingen slump. De är nämligen gravt överrepresenterade när det gäller att inte kunna sköta sig. Jag undrar om det beror på ålder eller bristande mognad?