Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Min bästa vän lämnade mig för en tid sen, då han trodde jag var missbrukare när jag berättade att jag tagit LSD.
Nägra månader senare testade jag en f.d. missbrukande polarinna, och när jag berättat för henne att min bästa vän lämnat mig p.g.a. sporadiskt LSD-bruk sa hon bara "det förstår jag" och gick sin väg.
Jag vill alltså inte höra från er vars vänner kommit hem med sönderstuckna vener två veckor senare än utvlovat, jag vill höra av er vars vänner varit ärliga mot er, och berättat om sitt bruk trots att de inte tagit skada av det.
Varför behandlar ni oss som skräp???
jag tror ärligt att den drogen klassas rent allmänt som en dödsdrog (ja jag VET att de behöver läsa på...de ser också alla sprutnarkomaner sittande under tunnlar och med abstinens som river kaklet..de referensramar de har är ju annorlunda.det får DU fatta...och förstå lite) och att de du kallat vänner dragit för att de någonstans redan då vet att detta är en grej de inte kan vinna mot, och där de säkert inte pallar den potentiella möjligheten att se någon de gillar "gå ner sig".
Men jag hatar också när man automatiskt har hela ödet utstakat bara för att man gjort något avvikande. Men se det som din största sporre; att visa att det inte går åt helvete.
Ingen regel utan undantag och ja, jag tänker fan vara undantaget i mycket. Nu skulle jag aldrig kliva i de regionerna du gjort, helt enkelt för att jag är för skraj för konsekvenserna. Så det räcker gott att ha provat tjo för mig iaf.
lycka till iaf