• 1
  • 2
2008-10-22, 13:14
Medlem
brackspaces avatar
Någon här som kissat på sig i vuxen ålder, alltså efter den åldern upp till 10 år då man slutar? själv kissar jag på mig en gång per år cirka sedan 10 års ålder. Idag är jag 23 år och inte så ofta men en gång per år så sker det och det är pinsamt

Tex inatt kissade jag på mig, märkte det när jag vakna att det var två avtryck efter skinkorna och sen var kalsongerna blöta. Helvete vad pinsamt det var eftersom att flickvännen låg bredvid, men jag la täcket i en hög över kisset och sen steg jag upp i väntan på att kisset skulle torka innan hon möjligen vaknade och bäddade sängen.

Som tur var märkte hon inget.

Brukar det hända er i vuxen ålder?
Citera
2008-10-22, 13:21
Bannlyst
Ojoj, låter ganska jobbigt faktiskt. Inte gjort något speciellt kvällen innan?
Citera
2008-10-22, 13:23
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewhaen
Ojoj, låter ganska jobbigt faktiskt. Inte gjort något speciellt kvällen innan?

Nej inget speciellt, var inte ens kissnödig innan jag somnade. Dock drack jag ett glas vatten som alla andra kvällar, är jag kissnödig så kissar jag innan jag somnar och är jag ej det så kissar jag inte.
Citera
2008-10-22, 13:38
Medlem
cannaBes avatar
hahahaha varför lät du henne bädda sängen, säg som det är istället, tror inte hon gör slut med dig för det! eller vad vet jag :P
Citera
2008-10-22, 13:43
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
hahahaha varför lät du henne bädda sängen, säg som det är istället, tror inte hon gör slut med dig för det! eller vad vet jag :P

Pinsamt fattar du väl? jag la täcket på fläcken för att det skulle hinna torka på en timma eller så gott det bara gick. Sen om hon skulle börja bädda så skulle jag stoppad henne och sagt att äääh det där fixar jag som en gentleman.

Skulle hon komma på det så skulle jag sagt att det var vatten, att jag kissat på mig skulle hon aldrig ens tänka på eftersom att sådant aldrig händer i min ålder hehe.

Men nu var inte frågan hur hon reagerade etc utan om ni har erfarenheter av detta?
Citera
2008-10-22, 13:55
Medlem
ksvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brackspace
jag la täcket i en hög över kisset och sen steg jag upp i väntan på att kisset skulle torka innan hon möjligen vaknade och bäddade sängen.
Bara bädda och sova vidare i den nedpissade sängen nästa natt?

Inga funderingar på att svälja förtreten och byta till rena sängkläder direkt, istället?
Citera
2008-10-22, 13:58
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksv
Bara bädda och sova vidare i den nedpissade sängen nästa natt?

Inga funderingar på att svälja förtreten och byta till rena sängkläder direkt, istället?

Men självklart sover jag inte i sängen!!! jag byter ju till nya sängkläder ! hahha
Citera
2008-10-22, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brackspace
Men nu var inte frågan hur hon reagerade etc utan om ni har erfarenheter av detta?

Nää, verkar bara vara du som pissar ner dig i sömnen.

Detta kanske kan hjälpa dig: Hjälp!

.
Citera
2008-10-22, 14:10
Medlem
Eliza CTs avatar
Personer med epilepsi kissar ofta på sej vid epilepsianfall. Det finns både lättre o. svårare anfall. Kan komma ofta eller sällan. Ofta i sömnen.
Fråga din tjej om hon märkt om du rört dej eller haft några ryckningar i sömnen. Mer än vanligt alltså.
Enda när man vaknar kan vara lite mer trötthet eller utmattning i kroppen Ev. kan man får lite muskelverk efter.
Tro nu inte att du "måste" ha epilepsi bara för enstaka sängvätningar - men kanske ha det i tankarna om det händer oftare eller du mår sämre efter.
Mvh
Citera
2008-10-22, 15:16
Medlem
Mangelmaskinens avatar
Om jag var du skulle jag sätta igång att göra Kegel-övningar. 100/dag är lagom. Det kan i alla fall inte skada.
Citera
2008-10-22, 15:19
Medlem
qwiiiks avatar
Det löser du lätt med att sätta en plastpåse på snorren och fäster det bra med ett gummiband eller ett buntband runt penisrot
Citera
2008-10-22, 16:28
Medlem
Basies avatar
Det har hänt mig ca två gånger i vuxen ålder, är 24 nu..
Båda gångerna så drömde jag faktiskt att jag kissade (inte i sängen utan i en toalett eller pissoar eller så). Några sekunder senare vaknade jag och kom på att det inte bara var en dröm...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in