2014-01-19, 10:14
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walach
https://www.facebook.com/eddie.cederholm

Så nu har den jäveln valt att kalla sig Cederholm i stället för Jönsson? Tja, fullt logiskt i mina ögon...
Citera
2014-01-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Så nu har den jäveln valt att kalla sig Cederholm i stället för Jönsson? Tja, fullt logiskt i mina ögon...

Fast han är folkbokförd som Karlsson på Furutorpsgatan 32, lgh 1401 i Helsingborg.
Citera
2014-01-19, 18:36
Medlem
(FB) Någon som vet vilket jag menar? (tjejer mördade och dumpade i sjö) Kanske dags att knyta ihop de här två trådarna??
Citera
2014-01-19, 22:34
Medlem
Minimois avatar
Detta är det enda som jag hittar i arkivet här:

(FB) Dags igen: Dömd för mordet på Hallandsåsen rymde
Citera
2014-01-25, 13:58
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenne-i-viken
Fast han är folkbokförd som Karlsson på Furutorpsgatan 32, lgh 1401 i Helsingborg.

Skithålet vågar väl inte ståta med namnet Cederholm på dörren, bara på Facebook.
Citera
2014-07-13, 17:51
Moderator
KomissarieBecks avatar
En taxichaufför visade mig mordplatsen igår.
Kommer ständigt nya blommor till platsen.

Var nyss inne på hans Facebook. Kan ju undra om killen överhuvudtaget har känt
någon ångest för det han gjorde.
Citera
2016-04-16, 13:48
Medlem
Eddie Karlsson, verkar ju ha barn nu också?! Sådana som han borde fan kastreras... vad är det för jävla white trashslödderbrud han är tillsammans med? Hoppas barnet hamnar i någon BRA familj och inte tillsammans med en jävla mördare & knullmorsa.... skrämmande
Senast redigerad av kompish 2016-04-16 kl. 14:31.
Citera
2016-04-18, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlieparker
´De här fallen har berört mig väldigt illa, i sin avgrundsdjupa hänsynslöshet och onödiga utgång.

Båda gärningsmännen har förverkat sin rätt att leva och jag skulle personligen vara den förste att anmäla mig, om samhället annonserade efter en exekutionspatrull.

Kan inte tänka mig att dessa löss lever en ordnad tillvaro, antagligen sitter de i Sinkabirum eller parasiterar på någon lättlurad och (antagligen) rädd tjej.

Håll tråden levande och ge oss info om dessa kräk!

Den ena av dom (Robin) verkar gått upp i rök, men Eddie däremot visar ju stolt upp på Facebook hur han lever med flickvän och en DOTTER!!!!! fattar inte att han ens är ute ur fängelset, och tydligen har han hunnit sitta inne en omgång 2 för något annat än mordet. Tvi fan! Hoppas innerligt mamman till barnet drar sig undan och lämnar honom så hennes dotter slipper växa upp med en mördare till far, för vem fan vet vad han kommer göra mot henne under uppväxten?!
Vet hans tjej ens vad Eddie gjort?!
Citera
2016-04-18, 10:10
Medlem
Ingen som bor i närheten utav Eddie Karlsson som kan meddela hans brud vad det är för sjuk jävel som hon har barn tillsammans med!?!

Hans uppgifter:

19870107-3598

Eddie André Bill Karlsson
Nytorgsbacken 54 lgh 1304
252 45 Helsingborg
Citera
2016-04-18, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
Ingen som bor i närheten utav Eddie Karlsson som kan meddela hans brud vad det är för sjuk jävel som hon har barn tillsammans med!?!

Hans uppgifter:

19870107-3598

Eddie André Bill Karlsson
Nytorgsbacken 54 lgh 1304
252 45 Helsingborg

Hans brud är väl medveten om vad han gjort och hon tänder på det. Klassisk "badboy" hora helt enkelt. Generna i det barnet lär inte vara de bästa på jorden direkt.
Citera
2016-04-19, 15:26
Medlem
Är detta den enda tråden om detta??!!
Citera
2016-06-04, 21:14
Medlem
Undrar hur Eddie Karlsson ser på saken nu -nu när han själv fått barn? Den dag hans egen dotter blir 18 år - och om hennes liv skulle ta slut då? Dvs. samma ålder som Emma och Linda var när Eddie valde att slå ihjäl dem?

212 vänner idag på Facebook. Är folk helt blåsta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in