2009-10-11, 16:16
Medlem
charlieparkers avatar
´De här fallen har berört mig väldigt illa, i sin avgrundsdjupa hänsynslöshet och onödiga utgång.

Båda gärningsmännen har förverkat sin rätt att leva och jag skulle personligen vara den förste att anmäla mig, om samhället annonserade efter en exekutionspatrull.

Kan inte tänka mig att dessa löss lever en ordnad tillvaro, antagligen sitter de i Sinkabirum eller parasiterar på någon lättlurad och (antagligen) rädd tjej.

Håll tråden levande och ge oss info om dessa kräk!
Citera
2009-10-11, 19:14
Medlem
Finns ett program på tv3 play om detta. Jakten på en mördare avsnitt 7.
Citera
2009-10-11, 21:55
Medlem
charlieparkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Finns ett program på tv3 play om detta. Jakten på en mördare avsnitt 7.

Tack för tipset!
Citera
2009-10-11, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlieparker
Tack för tipset!

Alltid kul att kunna vara till hjälp!
Citera
2009-10-26, 00:30
Medlem
Önskar man fick springa på dessa 2 någonstans... då skulle de få känna på riktig vrede och vad äkta smärta är.... finns bara en sak som är rätt då det gäller dessa 2 killar och det är att plåga dom sakta sakta tills deras små taniga kroppar inte pallar med mer.... att de ska vara tuffa coola är rent skitsnack, är bara 2 små parasiter som inte är långt upp på skalan.
Citera
2010-02-04, 23:44
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Robin Larsen-Hansen och Eddie Jönsson. Eddies far heter Bill och är bror till Keith. Jag tror båda är fria idag - tyvärr. Jävla äckel som borde förintas med övriga i den skitsläkten.

EJs pappa misshandlade pappan till den mördade Lottie i Vollsjö, strax innan mordet på henne i augusti ifjol. Sonen har antagligen haft någon att brås på, ja.

(Måhända lite OT)
Citera
2010-02-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
EJs pappa misshandlade pappan till den mördade Lottie i Vollsjö, strax innan mordet på henne i augusti ifjol. Sonen har antagligen haft någon att brås på, ja.

(Måhända lite OT)

Mer information om detta tack
Citera
2010-02-15, 20:36
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Mer information om detta tack

Du får kika i Vollsjötråden i Aktuella brott.
Det finns egentligen inte så mycket detaljer, utan det kommer mer fram då det verkar ha gett Lotties pappa ett alibi för mordet på dottern (han var skadad).
Citera
2010-03-10, 10:56
Medlem
Citat:
Eddie Jönsson, 23, dömdes för de uppmärksammade morden på två 18-åriga flickor på Hallandsåsen 2004.
Nu jagas dubbelmördaren av polisen igen - misstänkt för människorov, grovt rån och övergrepp i rättssak.
- Han är anhållen i sin utevaro, säger Christer Harplinger vid Hallandspolisen.
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1912505/dubbelmordaren-eddie-jonsson-jagas-av-polis
Senast redigerad av Rock N Roll 2010-03-10 kl. 10:59.
Citera
2010-09-23, 21:49
Medlem
Shoplifters avatar
Jag har frågat tidigare, men kanske på fel ställe.
Skulle i alla fall gärna vilja läsa i den ursprungliga tråden om händelsen.
Detta var ju 2004, så inte borde det vara för gammalt?
Vore fint om någon kunde länka. Tack på förhand.
Citera
2013-11-29, 13:11
Medlem
https://www.facebook.com/eddie.cederholm
Citera
2014-01-19, 10:13
Medlem
pestloppans avatar
http://www.expressen.se/kvp/har-lamn...-ihjal-i-snon/

Min fundering är varför Robin Larsen-Hansen fick skärpt straff i hovrätten men inte EJ? Expressen skriver att RLH då hunnit fylla 18 år men det kan ju inte ha med saken att göra, eller? Var det inte så att han var 18 fyllda redan när morden begicks? Därav betydligt strängare straff än EJ som var 17 vid morden.

Och varför mörkar Expressen namnet och pixlar bilden på RLH men inte på EJ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in