Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2009-08-27, 21:11
  #37
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sum
Alla ståplatsbiljetter till In Flames på hovet/scandinavium i december är redan slutsålda på ticnet, nu ligger alla på dessa jävla biljettshopparna som tar ockerpriser högt över ordinarie pris.

Helvete vad less man blir på sånt här!

Köp inte såna dyra biljetter. Jag har hittills aldrig missat att köpa en biljett utanför en konserthall. Bara att stå och vänta på att det drar igång, då får hajarna panik och dumpar priserna. Sist fick jag en biljett för nästan halva ordinarie priset som ledde till ett inhägnat område precis vid scenkanten, och den var till en mycket polulär konsert.

Jag vet folk som åkt till Sweden Rock utan biljett och köpt billiga på plats.

Men visst, detta löser ju inte det irriterande problemet. Personliga biljetter och leg vid insläpp är nog enda lösningen.
Citera
2009-08-27, 21:29
  #38
Medlem
brianmolkos avatar
eller säljs allt på plats
Citera
2009-08-28, 20:00
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Åsa-Nietzsche
Köp inte såna dyra biljetter. Jag har hittills aldrig missat att köpa en biljett utanför en konserthall. Bara att stå och vänta på att det drar igång, då får hajarna panik och dumpar priserna. Sist fick jag en biljett för nästan halva ordinarie priset som ledde till ett inhägnat område precis vid scenkanten, och den var till en mycket polulär konsert.

Jag vet folk som åkt till Sweden Rock utan biljett och köpt billiga på plats.

Men visst, detta löser ju inte det irriterande problemet. Personliga biljetter och leg vid insläpp är nog enda lösningen.

Jo där har du ju en poäng men när man åker 50+ mil för att gå på en konsert så känns det som man vill ha en biljett så man är säker på att komma in
Citera
  • 3
  • 4
atg

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback