En polare till mig har precis avslöjat att han medverkade i en porrfilm tillverkad av en av stockholms porrkungar för ca 15år sedan.
Killen utförde oralt på en tjej medans ett gäng killar ståendes ovanför pissade på honom , Han blev sedan avsugen och sprutade tjejen i ansiktet.
Spelades in på Tabu i stockholm ca 1993.
Hade vart härligt att spela upp på en fest när snubben är packad.
Låter som en av Carl Serungs "Tabu"-filmer. Känner igen "handlingen". Men å andra sidan så var det ju standard med många killar på få tjejer samt "kisslekar" i de flesta av tabu-filmerna.
Jag tror också bestämt att din polare har fel angående en sak. Nämligen att de andra killarna skulle pinkat på honom. Var det wet-sex i filmerna så var det antingen kille kissar på tjej eller tvärtom. Inget kill-kill kiss.
På det förnäma forumet "snuska" finns i alla fall ett par av tabu-filmerna att ladda ner.
Låter som en av Carl Serungs "Tabu"-filmer. Känner igen "handlingen". Men å andra sidan så var det ju standard med många killar på få tjejer samt "kisslekar" i de flesta av tabu-filmerna.
Jag tror också bestämt att din polare har fel angående en sak. Nämligen att de andra killarna skulle pinkat på honom. Var det wet-sex i filmerna så var det antingen kille kissar på tjej eller tvärtom. Inget kill-kill kiss.
På det förnäma forumet "snuska" finns i alla fall ett par av tabu-filmerna att ladda ner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!