Det blir ofta så att ikonen för att man har skrivit i tråden (den röda) dyker upp istället för "jag har skrivit i tråden och nån har skrivit i den efter mig"-ikonen (den gula).
T ex man kan ha skrivit i en tråd på eftermiddagen. Sen på kvällen är det 20 nya inlägg men ändå visas inte "olästa inlägg"-ikonen.
Nu syns det ju inte alls vilka trådar man har skrivit i men det lär väl redan vara inrapporterat.
För övrigt vill jag ha en sökgrej så man kan söka på "alla inlägg av mig i detta ämne" ungefär. Nu går det om man letar på ett inlägg man skrivit i ämnet och söker på "hitta fler inlägg av denna användare i detta ämne" (eller dylikt) men om det är en tråd med 1000 inlägg så går det inte att hitta sina egna på ett smidigt sätt.
Hur kommer det sig att det är så många mystiska fel med databasen? Ikoner som försvinner, prenumerationer som aldrig uppdateras, lästa trådar som plötsligen inte är lästa, PM fungerar inte som det ska, osv...
Är det inte dags för administratör beng att snart skriva ett omfattande inlägg om hur det egentligen står till med FB, för att lugna massorna?
Hur kommer det sig att det är så många mystiska fel med databasen? Ikoner som försvinner, prenumerationer som aldrig uppdateras, lästa trådar som plötsligen inte är lästa, PM fungerar inte som det ska, osv...
Är det inte dags för administratör beng att snart skriva ett omfattande inlägg om hur det egentligen står till med FB, för att lugna massorna?
Håller med jävligt många errors senaste tiden... Uppryckning FB!