2008-10-20, 09:35
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Varför prenumererar ni inte på trådar? Jag tycker det är enklast. Finns ju automatisk prenumeration på de trådar man skrivit i och så manuell prenumeration på intressanta trådar. Varför leta efter ikonen? Känns mer tidsödande.

tydligen har du aning om vad du pratar om, hur kan man få leta efter ikonen när den syns (syntes..) lika snabbt och lätt som den röda ikonen????

detta med sjukdom var alltså ren jävla bullshit.
det finns säkert andra saker som man kan ta bort, istället för en liten ikon
2008-10-20, 14:15
Medlem
offe_mans avatar
Jag ser inte den krokiga pilen till höger om trådar jag svarat i!
Jag vill ha den tillbax!
2008-10-20, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
Jag ser inte den krokiga pilen till höger om trådar jag svarat i!
Jag vill ha den tillbax!

Det vill vi alla men det verkar vara mission impossible...
2008-10-20, 16:36
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
detta med sjukdom var alltså ren jävla bullshit.
Nej, beng var faktiskt sjuk.
Däremot är anledningen till raderingen lite luddig.
2008-10-20, 16:41
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Nej, beng var faktiskt sjuk.
Däremot är anledningen till raderingen lite luddig.
Menar du att ni heller inte har fått veta den riktiga anledningen, utan antar varför? Beng påstod ju att han tog bort den av testningsskäl och sedan inte återställde den pga sjukdom.
Varför inte då skriva direkt att den togs bort av prestandaskäl?
2008-10-20, 18:35
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Menar du att ni heller inte har fått veta den riktiga anledningen, utan antar varför?
Vi har fått ett par vaga svar, och det senaste vi har fått höra är att symbolen skall komma tillbaka men att det finns ett gäng andra saker som måste fixas först.
2008-10-20, 19:23
Moderator
tobess avatar
Flyttade ut inlägg från bugtråden angående ikonen eftersom detta inte rör sig om någon forumbugg i regelrätt mening, utan om en funktion som blivit borttagen

/Moderator
2008-10-22, 19:17
Medlem
Då har ytterligare några dagar passerat, men ännu ingen ikon...

Före eller efter Jul?
2008-10-22, 23:05
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Men vad i helvete? Ikonen en för stor belastning för servrarna? Det går ju för fan knappt att använda forumet utan att se en ikon för vilka trådar man postat i... Har aldrig NÅGONSIN sett ett forum som INTE har en speciell ikon för att indikera vilka trådar man postat i. Förstår fan inte hur ni tänker när ni plockar bort en av de absolut mest grundläggande funktionerna, och dessutom utan att alls lyssna på vad användarna tycker. Om det nu är ekonomin som tryter, varför inte börja acceptera donationer? Hellre ett forum som till viss del är finansierad av donatorer än ett forum som inte går att använda...
Nu är det ju inte själva ikonen som belastar servrarna utan informationen som den markerar. En funktion som pekar på inlägg för varje enskild användare kostar naturligtvis serverkraft. Frågan är bara om det verkligen är så mycket att det är rätt ställe att spara på.
2008-10-22, 23:08
Medlem
ShmotZs avatar
Nu har detta hållit i sig jävligt länge.. börjar visserligen vänja mig men ändå! Vill ha tillbaka ikonerna!!
2008-10-23, 14:07
Medlem
Skrupelfri Knöls avatar
Även Knölen vill ha tillbaka ikonen, och det ögonaböj!
2008-10-23, 20:18
Medlem
Späks avatar
Inga nyheter förmodar jag?

Tig inte ihjäl det här bara, och försök att jobba på det, det tycks vara många som saknar den.

Ja, jag anser mig ha full rätt att gnälla över en funktion på ett forum som jag nyttjar var och varannan dag, men inte betalar ett skit för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in