Hon har väl ett vanligt jobb på nåt hem för unga tjejer med missbruksproblem tror jag, det kanske står nåt om det på sidan du länkade men jag orkade inte kolla...
Läste i en intervju att hon även jobbat några år i pr- och reklambranschen. Tröttnade enligt henne själv på det för att det var för ytligt om jag minns rätt. Detta var innan vårdhemmet för missbrukare.
För något tag sedan såg jag någon artikel om att hon hade kurser i skolan för att öka på ungarnas självkänsla. Det var väl något halvflummigt, sjung-och-var-glad tjafs. Men framför allt så har hon ju hunnit med att vara en lysande musiker och textförfattare sedan Tant Strul-tiden. Men det är klart, väldigt lite kan konkurera med Tant strul så dom nivåerna har hon väl inte riktigt nått upp till även om "Är vi på väg hem?" är en lysande platta.
Innan hon blev soloartist spelade hon även i duon "Kajsa och Malena" (Malena från Tant strul).
Utöver det, tja, hon är fortfarande väldigt vacker.
Såg henne spela på nån skärgårdsfestival på en ö utanför Västervik för några år sen. Hon har/hade ett hus på ön i fråga där hon tydligen isolerade sig i omgångar, kommer inte ihåg namnet på ön dock. Det var inget vidare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!