Citat:
Ursprungligen postat av
Kilimandjaro
Det tragiska är väl också att sån "man" som Örjan Ramberg har väl aldrig haft svårt att få kvinnor.
Ja det är rätt tragiskt. Men det säger betydligt mer om kvinnor än om Örjan.
Kan väl vara där skon skaver för Falconer8 också. Evig oskuld? Alltid friendzonad(om ens det)?
Eller kanske en bitter kvinna som blivit nobbad av Örjan? Personens agiterade lite hysteriska sätt talar för nåt sånt.....
Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Javisst! jätteavundsjuk på en ful, misslyckad, obehaglig alkolist som misshandlar både män och kvinnor!
Ful både på insidan och på utsidan är han och saknar självdisciplin som alla alkisar!
Numera utskrattad och avskydd av ett helt land också! Då hade jag varit mer avundsjuk på elefantmannen! Han misshandlade inte folk, var inte alkis och kunde bete sig.
Kan du några fler skämt?
Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Javisst! jätteavundsjuk på en ful, misslyckad, obehaglig alkolist som misshandlar både män och kvinnor!
Ful både på insidan och på utsidan är han och saknar självdisciplin som alla alkisar!
Numera utskrattad och avskydd av ett helt land också! Då hade jag varit mer avundsjuk på elefantmannen! Han misshandlade inte folk, var inte alkis och kunde bete sig.
Kan du några fler skämt?
Jag såg ditt inlägg första gången.
Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Dock bor jag inte i en bondhåla, utan en med
svenska mått mätt en medelstor stad.
Att du försöker sätta dig på höga hästar p.g.p.g.a att du bor i Stockholm imponerar inte på mig, utan visar bara på att du lider av mindervärdeskomplex och dåligt självförtroende.
Det här (och det mesta annat som falconer8 hävt ur sig senaste dygnet)måste ju vara textversionen av att tugga fradga.
Hör du utropstecknet....ta din medicin och kryp ner under täcket nu. Det syns tydligt att du håller på att gå upp i limningen.....
Att påstå att Örjan Ramberg är ful är ju direkt efterblivet. Veritabla horder av kvinnor (och en del män) har ansett honom väldigt attraktiv, karismatisk och sexig sen tidigt 70-tal för tusan.
Hans talang på scen och vita duken är också odiskutabel.
Är han otrevlig? Jajjamen. Är han en bra människa? Det är relativt, men knappast.
Men ha lite stil för fan och bete dig inte som en femåring som nån har snott spaden för.