2019-06-10, 20:21
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Han var inte en särskilt trevlig människa på något sätt.
Det borde vara epitafet på hans gravsten.

Exakt! Om det här med karma stämmer så ser det inte så ljust ut för honom.
Citera
2019-06-10, 21:02
Medlem
HarryScheinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Uppenbarligen behärskar du inte språket bättre än jag då du särskrev så grovt. Påminde om invandrarsvenska faktiskt.

Finns ingen språklig regel som säger att man inte kan använda utropstecken när man vill understryka något.

Bespara mig dina infantila teorier om vem jag är. Du har ingen aning om vem jag är och vad jag går för.

Du har rätt i att jag inte bor i Stockholm och vill inte göra det heller. Dock bor jag inte i en bondhåla, utan en med
svenska mått mätt en medelstor stad.

Att du försöker sätta dig på höga hästar p.g.p.g.a att du bor i Stockholm imponerar inte på mig, utan visar bara på att du lider av mindervärdeskomplex och dåligt självförtroende.

Att du påstår dig veta vad kändisar visste och inte visste är ett rent av löjeväckande utslag av storhetsvansinne från din sida. Det är fortfarande inget du kan bevisa och återigen är det inga förmildrande omständigheter.

Lek inte språkpolis eller amatörpsykolog när du inte behärskar något av det.

Då du på ett tämligen övertydligt och avtändande vis berättat vem du är i dina senaste inlägg i tråden, så bekymrar jag mig inte att bemöta din sista drapa. Du verkar dessutom lida i villfarelsen att du kände JN - eftersom du hävdar att hon inte visste. Jag tycker att du borde passa dig för att sprida sådana lögner.

Jag lär meddela dig att jag tyvärr inte lider av varken storhetsvansinne, mindervärdeskomplex eller dåligt självförtroende, däremot så har jag rört mig i utkanten av kretsar som haft inblick i den där världen för ett tjugotal år sedan. Att du saknar förmågan att ta till dig de uppgifterna är din ensak. JN var långt ifrån den oskuld, som du verkar tro, hon var destruktiv som få. Dock förtjänade hon givetvis inte hans våld, men det är en annan femma.

Du verkar lida av kraftiga bildningskomplex - ta tag i den biten istället för för hugga på folk med kunskap och inblick i särskilda fall. Lycka till i livet.
Citera
2019-06-10, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Det tragiska är väl också att sån "man" som Örjan Ramberg har väl aldrig haft svårt att få kvinnor.

Ja det är rätt tragiskt. Men det säger betydligt mer om kvinnor än om Örjan.

Kan väl vara där skon skaver för Falconer8 också. Evig oskuld? Alltid friendzonad(om ens det)?
Eller kanske en bitter kvinna som blivit nobbad av Örjan? Personens agiterade lite hysteriska sätt talar för nåt sånt.....

Citat:
Javisst! jätteavundsjuk på en ful, misslyckad, obehaglig alkolist som misshandlar både män och kvinnor!
Ful både på insidan och på utsidan är han och saknar självdisciplin som alla alkisar!

Numera utskrattad och avskydd av ett helt land också! Då hade jag varit mer avundsjuk på elefantmannen! Han misshandlade inte folk, var inte alkis och kunde bete sig.

Kan du några fler skämt?

Citat:
Javisst! jätteavundsjuk på en ful, misslyckad, obehaglig alkolist som misshandlar både män och kvinnor!
Ful både på insidan och på utsidan är han och saknar självdisciplin som alla alkisar!

Numera utskrattad och avskydd av ett helt land också! Då hade jag varit mer avundsjuk på elefantmannen! Han misshandlade inte folk, var inte alkis och kunde bete sig.

Kan du några fler skämt?

Jag såg ditt inlägg första gången.

Citat:
Dock bor jag inte i en bondhåla, utan en med
svenska mått mätt en medelstor stad.

Att du försöker sätta dig på höga hästar p.g.p.g.a att du bor i Stockholm imponerar inte på mig, utan visar bara på att du lider av mindervärdeskomplex och dåligt självförtroende.

Det här (och det mesta annat som falconer8 hävt ur sig senaste dygnet)måste ju vara textversionen av att tugga fradga.

Hör du utropstecknet....ta din medicin och kryp ner under täcket nu. Det syns tydligt att du håller på att gå upp i limningen.....

Att påstå att Örjan Ramberg är ful är ju direkt efterblivet. Veritabla horder av kvinnor (och en del män) har ansett honom väldigt attraktiv, karismatisk och sexig sen tidigt 70-tal för tusan.
Hans talang på scen och vita duken är också odiskutabel.

Är han otrevlig? Jajjamen. Är han en bra människa? Det är relativt, men knappast.

Men ha lite stil för fan och bete dig inte som en femåring som nån har snott spaden för.
Senast redigerad av Fittarministern 2019-06-10 kl. 21:44.
Citera
2019-06-11, 01:19
Medlem
KalleJulles avatar
Örjan Ramberg är en schysst, ärlig och trevlig människa.

Han är en av våra största skådespelare.

Smutskastningen och bakdanterifasonerna som antal sinnessvaga figurer håller på med i tråden är klandervärt. Skiten som dessa klappfigurer ältar ligger för fan 22 år bakåt i tiden.

Ramberg borde lämnas ifred. Han är ändå 71 bast.
Citera
2019-06-11, 07:37
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleJulle
Örjan Ramberg är en schysst, ärlig och trevlig människa.

Han är en av våra största skådespelare.

Smutskastningen och bakdanterifasonerna som antal sinnessvaga figurer håller på med i tråden är klandervärt. Skiten som dessa klappfigurer ältar ligger för fan 22 år bakåt i tiden.

Ramberg borde lämnas ifred. Han är ändå 71 bast.
Menar du på längden då?
Han är en jävla översittare som tror att han är för mer än andra bara för att han kan stå på en sen å gorma teatraliskt.
Dessutom en jävla skitstövel som kan sänka sig så lågt att han slår en kvinna.
Borde kölhalas och halvsulas i min värld.
Citera
2019-06-11, 11:15
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittarministern
(...) Simple as that. Örjan har inte för vana att klappa till random folk på allmän plats. Ger du dig i leken osv......
Johannes Brost satt med en kvinna vid ett enskilt bord på PA, han blev sönderslagen ändå.
Citera
2019-06-11, 11:25
Medlem
Bizmarcks avatar
Örjan är en genomsnäll, timid och mysig person. Han är empatisk och mån om att alla omkring honom skall ha det bra. Han tar gärna ett steg tillbaka för att sätta sin omgivning i första rummet, och tar alltid med intresse och ödmjukhet del av andras perspektiv på tillvaron. Han är även mån om sin hälsa och sköter kost och motion. Alkohol använder han mycket sparsamt. Hans intressen förutom teater är djur, friluftsliv, inredning och välgörenhet.
Citera
2019-06-11, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Johannes Brost satt med en kvinna vid ett enskilt bord på PA, han blev sönderslagen ändå.

Shit happens.
Har ändå väldigt svårt att tro och tänka mig att Örjan bara gick fram och slog ner Brost helt oprovocerat out of the blue. Men gjorde han nu det tyckte han väl att Johannes såg dum ut eller nåt.
Citera
2019-06-11, 12:01
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittarministern
Shit happens.
Har ändå väldigt svårt att tro och tänka mig att Örjan bara gick fram och slog ner Brost helt oprovocerat out of the blue. Men gjorde han nu det tyckte han väl att Johannes såg dum ut eller nåt.

Ok. Så du menar att om någon har ett utseende som inte tilltalar ditt sjuka sinne så är det helt ok och gå fram och slå skiten ur den personen?
Citera
2019-06-11, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ok. Så du menar att om någon har ett utseende som inte tilltalar ditt sjuka sinne så är det helt ok och gå fram och slå skiten ur den personen?

Absolut inte!
Men sånt händer på krogen varenda helg, sånt är livet som människa.
Jag har redan konstaterat tidigare i tråden att Örjan inte är nån vidare trevlig kille så tillskriv mig inte en massa åsikter jag inte har bara för att jag kan se nyktert och objektivt på sakernas tillstånd till skillnad från alla nervsjuka höns härinne.
Citera
2019-06-12, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Örjan är en genomsnäll, timid och mysig person. Han är empatisk och mån om att alla omkring honom skall ha det bra. Han tar gärna ett steg tillbaka för att sätta sin omgivning i första rummet, och tar alltid med intresse och ödmjukhet del av andras perspektiv på tillvaron. Han är även mån om sin hälsa och sköter kost och motion. Alkohol använder han mycket sparsamt. Hans intressen förutom teater är djur, friluftsliv, inredning och välgörenhet.

Det där var årets sämsta lögn, är du släkt med Donald Trump?
Jag har träffat Örjan vid ett flertal tillfällen då han varit rejält i gasen (läs full) och sett honom visa upp sin elaka person. Han är vare sig snäll eller timid och inte sjutton är han försiktig med alkoholen heller.

Du kan omöjligt ha träffat Örjan mer än på avstånd nedanför scenen då du så tydligt inte har en blekaste aning om hans demoner.
Citera
2019-06-12, 20:24
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Det där var årets sämsta lögn, är du släkt med Donald Trump?
Jag har träffat Örjan vid ett flertal tillfällen då han varit rejält i gasen (läs full) och sett honom visa upp sin elaka person. Han är vare sig snäll eller timid och inte sjutton är han försiktig med alkoholen heller.

Du kan omöjligt ha träffat Örjan mer än på avstånd nedanför scenen då du så tydligt inte har en blekaste aning om hans demoner.
Riktigt underhållande sarkasm och ironi.
Vänd på allting som Bizmarck skriver så får du hans riktiga uppfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in