Citat:
Ursprungligen postat av
HarryScheinen
Människor som brukar fysiskt som psykiskt våld mot andra människor, är inga människor jag värnar om, tvärtom. Jag skiter högaktningsfullt i vilket kön förövaren och offret har i den frågan.
Uppenbarligen så behärskar jag språket bättre än dig, eftersom du inte vet hur en vuxen och allmänbildad brukar utropstecknen.
Schack matt? Spekulerar? Det berättar snarare mer om i vilken ålder du är, och i vilka kretsar du umgåtts i, och att du med största sannolikhet bor och är uppvuxen i en bondhåla. Vad det pratats om här i Stockholm de senaste 25-30 åren i vissa kretsar, har du uppenbarligen inte en aning om. Dock vet jag att JN kände till ryktena om ÖR, att du är oförmögen att ta till dig den informationen (antagligen av principskäl, men än mer för att du lider av något slags Peter Pan-komplex) rör mig inte i ryggen.
Uppenbarligen behärskar du inte språket bättre än jag då du särskrev så grovt. Påminde om invandrarsvenska faktiskt.
Finns ingen språklig regel som säger att man inte kan använda utropstecken när man vill understryka något.
Bespara mig dina infantila teorier om vem jag är. Du har ingen aning om vem jag är och vad jag går för.
Du har rätt i att jag inte bor i Stockholm och vill inte göra det heller. Dock bor jag inte i en bondhåla, utan en med
svenska mått mätt en medelstor stad.
Att du försöker sätta dig på höga hästar p.g.p.g.a att du bor i Stockholm imponerar inte på mig, utan visar bara på att du lider av mindervärdeskomplex och dåligt självförtroende.
Att du påstår dig veta vad kändisar visste och inte visste är ett rent av löjeväckande utslag av storhetsvansinne från din sida. Det är fortfarande inget du kan bevisa och återigen är det inga förmildrande omständigheter.
Lek inte språkpolis eller amatörpsykolog när du inte behärskar något av det.