Igår, 21:54
Medlem
Rikskrim08s avatar
Ingen av Örjans ex har beklagat, bara uttryckt medlidande för sina barn som förlorat en far
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Drozds avatar
Man undrar om Örjan även slog sina barn? Dottern Tildes tårdrypande avskedsord på Insta (”Sorgen och saknaden är obeskrivlig”) antyder att så inte var fallet. Lite märkligt ändå med tanke på Tildes mor Ewa Frölings berättelser om hur Örjan misshandlade henne...

Ironi att Örjan kommer att bli mest ihågkommen för sin "roll" i filmen Josefin Nilsson – Älska mig för den jag är, detta trots att han inte nämndes vid namn i filmen. Karma...
Citera
Igår, 22:37
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Man undrar om Örjan även slog sina barn? Dottern Tildes tårdrypande avskedsord på Insta (”Sorgen och saknaden är obeskrivlig”) antyder att så inte var fallet. Lite märkligt ändå med tanke på Tildes mor Ewa Frölings berättelser om hur Örjan misshandlade henne...

Ironi att Örjan kommer att bli mest ihågkommen för sin "roll" i filmen Josefin Nilsson – Älska mig för den jag är, detta trots att han inte nämndes vid namn i filmen. Karma...

Barnen är nog de enda örjan aldrig hade behov av att förnedra. Nu är han död och få sörjer honom. Inte så kontigt egentligen
Citera
Igår, 23:30
Medlem
AlanBStards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Örjan var en duktig skådis men hade en personlighetsstörning som gick ut över andra
När har han visat att han var en duktig skådis? Vi har/har haft bra skådisar som Jonas Karlsson, Järegård, Edvin Adolphson, Kjell Bergqvist mfl men Ramberg? Nej, jag kan inte se hans storhet.
Citera
Idag, 07:22
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Hur fan tänker du då? Att hans dotter satt och höll honom i handen samtidigt som han tog livet av sig på Ersta Hospice?
En stor dos blodförtunning tex
Skulle det bli så av .
Nej jag bara gissar på om han fick samma slut som jag mötte Lasse .det skulle ha varit bra om det var så
Citera
Idag, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBStard
När har han visat att han var en duktig skådis? Vi har/har haft bra skådisar som Jonas Karlsson, Järegård, Edvin Adolphson, Kjell Bergqvist mfl men Ramberg? Nej, jag kan inte se hans storhet.
Kjell Bergqvist vs Örjan Ramberg..?...
Citera
Idag, 07:57
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Han sågs nog som en alphahanne just för att han var maskulin, aggressiv, arrogant, lång, en blick som visade förakt osv. Som Persbrandt. Farlig utstrålning. Duktig och karismatisk skådis men onekligen en skitstövel.

En riktig brudmagnet helt enkelt. Kvinnor dras som flugor till dessa karaktärer.
Citera
Idag, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd

Jag har träffat kvinnor som i vuxen ålder varit blint trogna fäder som misshandlat dem och deras mamma under hela deras uppväxt. Barn till sådana fäder brukar väl antingen ta avstånd eller identifiera sig med dem och bli ohälsosamt stöttande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in