2008-10-19, 18:55
Medlem
Bobby Knights avatar
Har XP installerat på en 10 GB partition. Har inte mkt installerat men nu har den helt plötsligt blivit full. Har de släppt uppdateringar som kräver utrymme? När jag klickar på C: för att undersöka använt utrymme så är i princip allt använt men jag kan inte addera upp till summan genom att undersöka rotmapparna för sig, varför?

Antingen så är jag kappad och något fyller min disk med dolt skräp eller så har XP:s uppdateringar överstigit min 10 GB:s kapacitet...

Men är uppdateringarna dolda?

Kan inte klura ut problemet, hoppas på hjälp. Tack.

Hur mkt kräver en uppdaterad XP idag?
Senast redigerad av Bobby Knight 2008-10-19 kl. 19:12.
Citera
2008-10-20, 00:03
Medlem
Ratchers avatar
haha ja du, hade för mig att Xp var rätt litet av sig i jämförelse med Vista, men nu när du frågade så kollade jag min Windows xp x64 katalog, och den knatar iväg på 6,83GB UTAN någon som helst swapfil, utan kör allt i ram minnet, bör även tillägga att just DENNA installation fyller 1 månad precis idag den 20:e.

Så tja, är inte beroende av utrymme på disken så mig spelar det absolut ingen roll, men en vanlig x32 Xp borde inte ligga på mer än några GB normalt om jag minns rätt.

Så nåt är nog galet, skulle gissa på en VÄLDIGT stor swapfil om du inte stängt av denna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in