Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
...
Haha, och du snackar om att missa poängen! Du har en viss poäng i att sammanhanget har betydelse, detta har jag aldrig förnekat, men du tycker tydligen att det är det allra viktigaste. Att Sneijder slog ett ballonginlägg som Brasiliens målvakt fumlade in blev en jätteprestation, medan Messi enligt dig var värdelös i turneringen. Det var dock inte mot Tyskland som Sneijder avgjorde, och det var inte för ett lag med Argentinas försvarsspel.
Hade lika gärna kunnat prata med en robot med tillgång till wikipedia, det var knappast några fulländade insatser Sneijder bjöd på i VM, speciellt inte mot Brasilien, men laget och Sneijder hade flyt och gick till final. I finalen rörde Sneijder förresten knappt bollen.
Haha, och du snackar om att missa poängen! Du har en viss poäng i att sammanhanget har betydelse, detta har jag aldrig förnekat, men du tycker tydligen att det är det allra viktigaste. Att Sneijder slog ett ballonginlägg som Brasiliens målvakt fumlade in blev en jätteprestation, medan Messi enligt dig var värdelös i turneringen. Det var dock inte mot Tyskland som Sneijder avgjorde, och det var inte för ett lag med Argentinas försvarsspel.
Hade lika gärna kunnat prata med en robot med tillgång till wikipedia, det var knappast några fulländade insatser Sneijder bjöd på i VM, speciellt inte mot Brasilien, men laget och Sneijder hade flyt och gick till final. I finalen rörde Sneijder förresten knappt bollen.
Underbart att du visar åtminstone några av dina patetiskt ohederliga metoder då du försöker ”debattera”. Du försöker ”vinna” en diskussion genom att plocka billiga poänger, istället för att diskutera.
Du måste undra varför jag väljer att lägga så mycket tid på att exponera dig och din teknik. Det beror inte särskilt mycket på hur du betett dig mot mig, utan mer att du alltid beter dig så här. Det kan finnas personer som faktiskt fortfarande tar dig på allvar.
Ditt lismande sätt kan tas för vänlighet, men är bara en inbjudan för andra att kompromissa, varpå du direkt hugger och påstår att det visar minsann att du har rätt.
”Att Sneijder slog ett ballonginlägg som Brasiliens målvakt fumlade in blev en jätteprestation, medan Messi enligt dig var värdelös i turneringen.”
- Ja just det, Sneijder hade ju bara tur under 2010. Då vann du över mig...
”Den enda match han gjorde fyra mål i var för övrigt den mot Arsenal, i CL. Han har såvitt jag vet aldrig lyckats göra fyra i ligan.”
- Ja just det, Messi gjorde massor med viktiga mål 2010. Då vann du över P.G...
Men utöver målen så var han faktiskt rätt osynlig i VM. Se om matcherna om du inte tror mig.