2008-10-19, 13:24
Medlem
Hej det är så att jag har köpt en ny data, och problemet är att jag inte kan spela in röstklipp över msn...det här meddelandet får jag när jag försöker spela in "Du kan inte spela in ett röstklipp utan att ha en mikrofon ansluten till datorn."

Jag behöver väl ingen mikrofon för att spela in ett röstklipp från data ljud, för jag hade ingen mikrofon på min föra data och det gick då!

Skulle vara hemskt tacksam för hjälp!!
Citera
2008-10-19, 14:02
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av do2g
Hej det är så att jag har köpt en ny data, och problemet är att jag inte kan spela in röstklipp över msn...det här meddelandet får jag när jag försöker spela in "Du kan inte spela in ett röstklipp utan att ha en mikrofon ansluten till datorn."

Jag behöver väl ingen mikrofon för att spela in ett röstklipp från data ljud, för jag hade ingen mikrofon på min föra data och det gick då!

Skulle vara hemskt tacksam för hjälp!!

Jasså du har köpt en ny "data" du? Var väl inte alltför dyr hoppas jag.

För att spela in "det du hör" så att säga måste du klicka på volymknappen nere i högra hörnet och sedan gå till "Volume Mixer" (sitter på engelsk Vista, men det heter nåt liknande på XP) och där välja "stereo mix" istället för mikrofon som inspelningsenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in