Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
Jag lutar åt att det var faktiskt så som han säger.
En dispyt och han knuffar och hon slår sig illa och dör, han freakar ur (vem fan hade inte gjort det?), packar in henne och kör och kör och kör (glöm inte att han är ju inte direkt i stockholm innerstad, han är mitt i ingenstans), dumpar kroppen och sen åker hem.. Får för sig att han kan komma undan, tar3-4 jävligt dåliga beslut förutom att inte bara direkt greppa luren och ringa polisen (bla kasta iväg fotskyddet till audin han kör).
En sansad mördare med en plan gör ju inte så. En sansad människa som hamnar i dispyt eller märklig situation och slagsmål hade ringt polisen direkt.
Han är ett cp som gör det men inte en kallblodig mördare som väntat 50 år på att få klippa nån.
jag har en bekant som nita en kille i baren med ett slag som föll illa och snubben hamnade i koma och förlorade synen på ena ögat för att han träffade en bordskant i tinningen på vägen ned. . det var det livet i det fria det. inch away från "mord" eller "dråp".
Enkelt hänt.
stabil är han inte iaf. Nåt knas är det ju. Men så är han ju från norrland. Och jägarna är en rätt bra dokumentärfilm.
Äh, det är bara skitsnack som 50:åringen häver ur sig. Att han skulle ha glömt och haft sig...visst om man är chockad kan väl vissa minnesfragment falla bort, men att tossa med polisen i flera dar är bara misstänksamt...
Och det här med att han "verkade vara en vanlig familjefar", det är ju de vanliga familjefäderna som är de riktigt störda typerna i detta samhälle. Har en knäppskalle precis ovanför mig (bor i lägenhet) som ler och hälsar när man träffas i tvättstugan, men rätt som det är börjar han skrika och hota och försöker slita upp min balkongdörr. Anyway...
Självfallet är det nå knas på "människan", gissar riktigt svåra aggressionsproblem, möjligen kraftigt antisocial (trots "det vanliga livet"). Jag tippar på att han stötte på henne där och våldtog henne, hon gjorde motstånd, han mördade henne i stridens hetta och fick sen panik och gömde kroppen, åkte tillbaka till jaktområdet (för att få ett alibi som nån gubbe sa i efterlyst). Ja, sen låtsas han att han inte vet vart kroppen är för att slippa bli ertappad med vad han gjort med själva kroppen.