Wow 1password verkar sjukt grymt ju. Innan såg jag bara en film där de visade auto fill-funktionen men nu har jag skaffat det och det ser onekligen perfekt ut! Gick t.o.m att importera lösenord från min gamla textfil på ett sjukt smidigt sätt!
1Password är riktigt bra. Finns till iPhone/iPod Touch också där man kan spara anteckningar och lösenord. Självklart synkas det med datorn helt smärtfritt.
KeePass Password Safe
This is the official homepage of KeePass, the free, open source, light-weight and easy-to-use password manager. http://keepass.info/
När du har öppnat nyckelhanteraren så klickar du på "Arkiv" och väljer antingen "Nytt lösenordsobjekt..." eller "Nytt säkert anteckningsobjekt..." för att spara lösenord och anteckningar på ett mycket säkert sätt.
Notis: Utgår från att du har Mac OS eftersom du har postat i detta forum.
När du har öppnat nyckelhanteraren så klickar du på "Arkiv" och väljer antingen "Nytt lösenordsobjekt..." eller "Nytt säkert anteckningsobjekt..." för att spara lösenord och anteckningar på ett mycket säkert sätt.
Notis: Utgår från att du har Mac OS eftersom du har postat i detta forum.
I see... Kollar upp det också, visste inte ens att det fanns.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!