2008-10-20, 13:17
Medlem
malleballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Eller kanske:
http://www.softtampons.net/sex.html
http://www.softcup.com/

Något du testat?
Jag har beställt hem dom där mjuka tampongerna men inte provat ännu, hoppas de funkar.

Själv har jag inte mycket mens så det brukar inte vara ett problem att ha sex under de få dagarna, men det beror väl på vem det är med också.
Citera
2008-10-20, 14:18
Medlem
foshoos avatar
Har väl kört analt med tampong i nån gång. Det funkar, om man gillar den SEXUELLA AVARTEN.
Citera
2008-10-20, 16:57
Medlem
Braineaters avatar
Vanligtvis blöder man ju mer vissa dagar och mindre andra, så det är väl bara att tuta och köra när tjejen har färre indianer på gång där nere?
Skulle blodet vara ett stort problem kan du ju alltid föreslå att hon börjar äta mini-piller (har jag för mig att de heter?) eftersom de tar bort menustrationen helt.

Om inte annat:
  • Sex i dusch/badkar
  • Sex på handduk/annat bös
  • Sex utan penetrering
Citera
2008-10-20, 17:01
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braineater
Skulle blodet vara ett stort problem kan du ju alltid föreslå att hon börjar äta mini-piller (har jag för mig att de heter?) eftersom de tar bort menustrationen helt.

Men ger ofta så kallade spotblödningar som kan komma då och då samt måste tas vid specifik tid varje dag.
Citera
2008-10-20, 17:06
Medlem
limeblacks avatar
Jag och min pojkvän kör på som vanligt. Jag blöder inte alls så mycket.
Ibland duschar vi innan.
Citera
2008-10-20, 17:10
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braineater

Allmänn reflektion:

Jag skulle inte ens tänka tanken att föreslå att min partner skulle börja suga i sig hormoner för min (vår) skull.

En svensk någorlunda allmänbildad kvinna med vänner, har med största sannolikhet hyfsat stor koll på preventivdjungeln.

Hade blödningar, och brist på sex under tiden, varit ett problem för henne hade hon antagligen valt en annan preventivmetod.
Citera
2008-10-21, 00:15
Medlem
Grumbledocks avatar
Att inte ha sex under mensen tycker jag funkar bra, dessutom ger det möjlighet till ännu bättre sex när man börjar igen? Känns som om man längtat så pass länge att man verkligen måste ta igen förlorad tid.
Citera
2008-10-21, 01:15
Medlem
Vi kör på som vanligt med kondom + handduk i sängen, eller så är det bara jag som får njuta vissa dar. Vi brukar köra tvåan på henne ibland också.
Citera
2008-10-21, 01:21
Medlem
dekanmis avatar
Med kondom?
Citera
2008-10-21, 10:14
Medlem
zindrahs avatar
Inget sex under mensen.
Citera
2008-10-22, 14:15
Medlem
Braineaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Allmänn reflektion:

Jag skulle inte ens tänka tanken att föreslå att min partner skulle börja suga i sig hormoner för min (vår) skull.

En svensk någorlunda allmänbildad kvinna med vänner, har med största sannolikhet hyfsat stor koll på preventivdjungeln.

Hade blödningar, och brist på sex under tiden, varit ett problem för henne hade hon antagligen valt en annan preventivmetod.

Inte vet jag, de flesta tjejer jag känner äter p-piller eller mini-piller, och mår finfint av det. Man slipper ju basslet med kondom/pessar då också...
Citera
2008-10-22, 15:20
Medlem
Kosstaskens avatar
har inte haft sex så många gånger då det varit riktigt blodigt, men det går helt ok för min del. vi tog en mörk handduk och lade under hennes röv.
andra gånger har jag bara fått lite blod på snoppen å det är väl bara att tvätta av vid tillfälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in